American Horror Story
Forum > Off Topic > American Horror Story
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
(Finns det redan en sån här tråd så avada kedavra hokus pokus filiokus på den här)
Är det någon fler än jag som följer denna underbara serie? 20 nov, 2014 20:35 |
|
Nattisa
Elev |
13 dec, 2014 18:37 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Nattisa: Åhh, jag älskar det! Haha ååh! äntligen nån som också ser på det Nämen! Jag har precis börjat på säsong fyra x) Eller ja, jag har sett första avsnittet hahaa Dudåå?? 13 dec, 2014 18:38 |
|
Nattisa
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Nattisa: Åhh, jag älskar det! Haha ååh! äntligen nån som också ser på det Nämen! Jag har precis börjat på säsong fyra x) Eller ja, jag har sett första avsnittet hahaa Dudåå?? Jag vet, jag har försökt få mina kompisar att kolla men de vågar inte cx Åhh det är så svårt att välja favorit säsong men jag tror nog att tvåan är den bästa än så länge ![]()
13 dec, 2014 18:41 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Jag följer! Tycker den är asbra! Är på säsong 4, alltså den som går på tv
Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 13 dec, 2014 18:46 |
|
Nattisa
Elev |
Skrivet av Miss D Malfoy: Jag följer! Tycker den är asbra! Är på säsong 4, alltså den som går på tv Åhh han är ju bara så älskvärd! ![]()
13 dec, 2014 18:52 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Skrivet av Nattisa: Skrivet av Miss D Malfoy: Jag följer! Tycker den är asbra! Är på säsong 4, alltså den som går på tv Åhh han är ju bara så älskvärd! Jag är så dålig på skådespelare, haha, vem är det? Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 13 dec, 2014 18:54 |
|
Nattisa
Elev |
Skrivet av Miss D Malfoy: Skrivet av Nattisa: Skrivet av Miss D Malfoy: Jag följer! Tycker den är asbra! Är på säsong 4, alltså den som går på tv Åhh han är ju bara så älskvärd! Jag är så dålig på skådespelare, haha, vem är det? Hon spelar Violet i första säsongen och Zoe i tredje ![]()
13 dec, 2014 18:55 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Skrivet av Nattisa: Skrivet av Miss D Malfoy: Skrivet av Nattisa: Skrivet av Miss D Malfoy: Jag följer! Tycker den är asbra! Är på säsong 4, alltså den som går på tv Åhh han är ju bara så älskvärd! Jag är så dålig på skådespelare, haha, vem är det? Hon spelar Violet i första säsongen och Zoe i tredje Åh, jaha, jamen då vet jag Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 13 dec, 2014 18:57 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Miss D Malfoy: Jag följer! Tycker den är asbra! Är på säsong 4, alltså den som går på tv Går den på tv? :O Vilken kanal? x) 13 dec, 2014 18:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen