Gerard Way
Forum > Off Topic > Gerard Way
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
hittar ingen tråd om honom, om det redan finns en får ni gärna länka
gerard way var sångare i my chemical romance som splittrades 2013. nu har han släppt ett soloalbum som heter Hesitant Alien och han ska till sverige i februari! här kommer ni till hans spotifysida vad tycker ni om hans album? har ni någon favoritlåt?
23 okt, 2014 19:58 |
|
Mikaela120
Elev |
Har inte hört hans nya album men asjfajshjafh MCR ♥33
23 okt, 2014 19:59 |
|
Meja Potter
Elev |
SKA HAN TILL SVERIGE I FEBRUARI?! Gud, vad häftigt. Jag har inte lyssnas på honom som solo-artist, men ÄLSKAR MCR. Min favoritlåt men MCR är nog Cancer eller I don't love you. Har någon lyssnat på Frank Ieros nya band, Frnkiero andthe cellebration?
1 nov, 2014 00:23 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
18 jan, 2015 13:55 |
|
Emme Lestrange
Elev |
Ska se honom i Köpenhamn om exakt två veckor och jag kommer nog att gråta mig genom hela konserten
Och vad tycker jag om hans album??? Jag gillar det faktiskt!! Älskar det inte lika slaviskt som många av MCR's låtar men jag tycker om det mycket 18 jan, 2015 15:12 |
|
Pixie
Elev |
åh vill så gärna se honom nu när han kommer i sverige, men ska inte det
älskar hesitant alien förresten, speciellt låten maya the psychic som betyder väldigt, väldigt mycket för mig.
23 jan, 2015 18:11 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
Okej, nu är det så här jävlight att min hals bestämde sig för att få en lätt släng av "nuskadufanimigdökvinna" så om det är så att det efter konserten står i massa tidningar att någon tjej har dött av "nuskadufanimigdökvinna" viruset under konserten (tänker fan inte ställa in att se Gerard Way det kan du glömma hals) så äre jag ^^
PS. Ville bara hålla er uppdaterade om min smärta hehe
26 jan, 2015 15:42 |
|
Mundungus
Elev |
Var tokig i honom när han var en del av MCR men är inte helt såld på de nya.
27 jan, 2015 13:50 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Greenbloodyrose: Okej, nu är det så här jävlight att min hals bestämde sig för att få en lätt släng av "nuskadufanimigdökvinna" så om det är så att det efter konserten står i massa tidningar att någon tjej har dött av "nuskadufanimigdökvinna" viruset under konserten (tänker fan inte ställa in att se Gerard Way det kan du glömma hals) så äre jag ^^ PS. Ville bara hålla er uppdaterade om min smärta hehe neeej
30 jan, 2015 19:33 |
|
Emme Lestrange
Elev |
sitter på hotellrummet efter konsert med honom. asså bättre människa får man leta efter ♥
dagen började dock sämst då mitt tåg från malmö till köpenhamn var inställt + min biljett blev stulen så jag stod och lipade på centralen men det löste sig!! och jag rörde vid gerards hand så grät lite till 1 feb, 2015 23:31 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen