Chokladgrodor
Forum > Harry Potter > Chokladgrodor
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tycker inte ni som jag att dem borde göra chokladgrodor som man kan köpa och så får man olika kort på käna personer ur Harry Potter historien.Jag menar det finns HelloKitty ägg och pokemonbollar då borde de göra chokladgrodor.Håller ni med?
15 maj, 2011 15:12 |
|
childhoodlight
Elev |
15 maj, 2011 15:46 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
Det tycker jag med!
Men om det fanns Chokladgrodekort så skulle dom nog vara väldigt dyra! Legot är i alla fall det.
15 maj, 2011 17:52 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Det finns redan. På WWoHP i Florida (USA) och på Harry Potter: the Exhibition kan man köpa det, och på en del andra ställen i USA och Storbritannien.
![]()
15 maj, 2011 20:14 |
|
Borttagen
|
yey jag ska åka it och köpa massor
15 maj, 2011 20:44 |
|
Borttagen
|
Jag var i Florida föra året men jag såg aldrig det.
15 maj, 2011 20:46 |
|
Danzi
Elev |
Det finns såna grodor i Harry Potter parken i Florida. Jag var där på påsklovet och då köpte jag en chokladgrode ask där man fick både chokladgroda och chokladgrodekort. Jag fick Helga Hufflepuff på mitt kort!
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
15 maj, 2011 21:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av childhoodlight: Det fanns faktiskt sådana förut, och de finns fortfarande i USA och England Kunde man köpa dem i vanliga godisbutiker HÄR I SVERIGE?! 15 maj, 2011 21:35 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Men hur lagar man såna själv?
Imagination and dreaming is my life 15 okt, 2012 20:25 |
|
Wolfsbane
Elev |
Kom ihåg när man kunde köpa Bertie Botts bönor på coop typ. ♥
______________________________ Always, Said Snape. ![]()
15 okt, 2012 21:22 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen