Vad är det ni gillar med hp?
Forum > Harry Potter > Vad är det ni gillar med hp?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vad tycker ni om,
man kan ju inte gilla EXAKT ALLT! Man måste ha sin lilla (sak) Jag gillar deras formler, Lite wrock, och det finns ett litet tjiing för filmerna som jag älskar (y) och quidditch är åxå bääst ;D böckerna är oxå braa! jag har bara läst 4 stycken, men jag kämpar, har ju trots allt bara gillat hp i typ 4-5 månader ;D 22 apr, 2010 19:04
Detta inlägg ändrades senast 2010-04-22 kl. 20:47
|
|
tigi
Elev |
22 apr, 2010 19:18 |
|
Hotissue
Elev |
Åh, jag älskar den lilla världen som Rowling har byggt upp. Och jag känner att det är stor del utav min barndom då jag började (kanske försökte) läsa böckerna första gången när jag var 7 år
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
22 apr, 2010 19:23 |
|
Borttagen
|
haha, aaawww
22 apr, 2010 19:31 |
|
MattiasD
Elev |
Fantasin som J.K Rowling har. Jag tycker som Hotissue .
22 apr, 2010 19:43 |
|
Borttagen
|
Keeejjj ;D
22 apr, 2010 19:45 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Magin, tanken att få resa iväg och studera på häftig skola, intresset för sporten Quidditch, karaktärerna, världen som jag inbillar mig finns på riktigt! osv. Böckerna är fantastiska och det finns så mycket man kan ta till sig!
Man stöter på en annorlunda kultur (för Storbritannien och Sverige fungerar ju inte likadant) och kan lära sig mycket om mytologi. Haha, sen blir man bra på amtematik också för man vill ju bevisa snedsteg som Rowling gjort samt övertyga folk om att en del situationer faktistk går ihop oavsett hur ologiskt det än låter! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 22 apr, 2010 20:30 |
|
Salem
Lärare |
25 apr, 2010 13:11 |
|
Borttagen
|
Jag gillar magin, trollstavarna och quidditch
25 apr, 2010 14:55 |
|
Salem
Lärare |
25 apr, 2010 15:42 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen