Cirkeln Eld Nyckeln
Forum > Off Topic > Cirkeln Eld Nyckeln
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hej! Är det nån annan som har läst cirkeln eld och nyckeln böckerna jag har läst dom ock kommit fram till att cirkeln och nyckeln är bäst! Vad tycker ni?
21 jul, 2014 14:55 |
|
Sara Ravenclaw
Elev |
Det finns en Cirklen-tråd
Den kanske du vill kolla in? ![]() ![]()
21 jul, 2014 15:36 |
|
H.Diggory.Grävling
Elev |
Håller på med nyckeln nu och ska se Cirkeln på bio när den kommer! Dem är jätte bra!
Förresten,Sara Ravenclaw länken funkade inte för mig <3 HP, LOTR, HOBBIT, 1D, GLEE, LES MIS ! <3
9 feb, 2015 17:04 |
|
Sara Ravenclaw
Elev |
Skrivet av H.Diggory.Grävling: Håller på med nyckeln nu och ska se Cirkeln på bio när den kommer! Dem är jätte bra! Förresten,Sara Ravenclaw länken funkade inte för mig Vad konstigt, det funkar för mig! Tråden heter i alla fall Cirkeln-trilogin, så du kanske kan söka på den? ![]() ![]()
9 feb, 2015 20:15 |
|
H.Diggory.Grävling
Elev |
Skrivet av Sara Ravenclaw: Den funkade inte på Ipad men nu funkade den!! Skrivet av H.Diggory.Grävling: Håller på med nyckeln nu och ska se Cirkeln på bio när den kommer! Dem är jätte bra! Förresten,Sara Ravenclaw länken funkade inte för mig Vad konstigt, det funkar för mig! Tråden heter i alla fall Cirkeln-trilogin, så du kanske kan söka på den? <3 HP, LOTR, HOBBIT, 1D, GLEE, LES MIS ! <3
10 feb, 2015 19:43 |
|
dr-mind
Elev |
Har läst alla böckerna, tycker att antingen cirkeln eller eld väl bäst! Vet dock inte riktigt om jag kommer tycka om filmen eller ej... Tror ni den kommer bli bra?
10 feb, 2015 19:46 |
|
Borttagen
|
Ska se filmen idag
20 feb, 2015 14:15 |
|
emmawatson1
Elev |
Jag läst alla böckerna och sett filmen. Dem är så bra att det inte finns något ord att beskriva dem med. Jag längtar till den 17 april då Mats och Sara är i Lund.
Engelsforstriologin! Sara Bergmark Elfgren och Mats Strandberg! 6 apr, 2015 20:14 |
|
GreenNightmare
Elev |
Har läst Cirkeln & Eld men dock inte Nyckeln än, eftersom jag inte riktigt har haft någon läslust.. Plus så måste den inlämnas när jag lånade den från biblioteket.
7 apr, 2015 20:29 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen