Roll Med Flismos och Alice Weasley
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll Med Flismos och Alice Weasley
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ariana Potter
Elev |
10 jul, 2014 22:20 |
|
Flismos
Elev |
Ja du, inte jag heller. Jag kan rolla allt, och vem som helst^^
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 10 jul, 2014 22:22 |
|
Alice Weasley
Elev |
11 jul, 2014 11:17 |
|
Flismos
Elev |
Funkar för mig!
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 11 jul, 2014 13:38 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll Med Flismos och Alice Weasley
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen