Prs :3
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs :3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
KawaiiCupcake
Elev |
8 jul, 2014 15:29 |
|
Borttagen
|
okej jag kan ta ansvar för mallen
Namn ålder kön elevhem familj och bakgrund styrkor svagheter övrigt: (Där inräknad favorit ämnen mm ) Det här är mallen jag brukar köra på hp roll och utseenden brukar jag ha längst ner i mallen 8 jul, 2014 15:31 |
|
Anna-chan
Elev |
Okej ^^ Och vad bra att du kunde fixa det, because I kind of suck at that .-. xD Alltså att komma ihåg allting som kan behövas i en mall xD
Join the dark side, we have cookies~
8 jul, 2014 15:32 |
|
KawaiiCupcake
Elev |
Ska jag börja fylla i mallen eller? :3 xD
CUPCAKES *~* 8 jul, 2014 15:33 |
|
Borttagen
|
Ja precis och jag gillar inte att ha långa mallar med favorit ämnen och trollstav mm.
Det här är en kort och bra mall tycker jag 8 jul, 2014 15:34 |
|
Anna-chan
Elev |
Sure :3 Eller alltså, för min del får du gärna börja ^^
Mily: ... Det var typ exakt det där jag tänkte när jag sa att den var bra! OwO Du tog nästintill mina ord xD Join the dark side, we have cookies~
8 jul, 2014 15:35 |
|
Borttagen
|
Okej men tycker att vi kan bestämma lite saker som hur gamla dom ska vara mm.
8 jul, 2014 15:36 |
|
KawaiiCupcake
Elev |
Ja, det kan vara bra att göra först, och även om det ska vara när de från HP-böckerna går där c:
CUPCAKES *~* 8 jul, 2014 15:39 |
|
Anna-chan
Elev |
8 jul, 2014 15:41 |
|
Borttagen
|
Och jag kommer ha en egen karaktär för jag känner inte att jag har rätt att rolla som en karaktär som redan finns då kommer jag säkert ändra massa saker på hen som inte kommer kännas bra.
8 jul, 2014 15:41 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs :3
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen