Hänga Harry
Forum > Mugglarportalen > Hänga Harry
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Coolaya
Elev |
1, borde vi inte ha hänga Voldemort ist?
2, Skulle vara bra att hela ordet avslöjades när man har missat sina chanser, så irriterande att inte få veta vad det är -.- 21 apr, 2010 10:26 |
|
Hotissue
Elev |
Håller med om att man borde få se vad ordet är, när man gissat fel :o brukar vara så.
Fast å andra sidan så gör det ju det hela mycket svårare (Y)
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
22 apr, 2010 18:54 |
|
MattiasD
Elev |
Skulle också vilja se ordet om man har förlorat.
22 apr, 2010 19:27 |
|
parkinson123
Elev |
23 apr, 2010 16:47 |
|
rosea
Elev |
men det ser man väl? Eller oj, senast en kommentar kom i detta tråd var ju 2010, och när jag skriver detta är det 2012, hihi
TEBAKS IGEN 2 sep, 2012 15:05 |
|
Borttagen
|
Haha en gammal tråd ^^
3 sep, 2012 18:00 |
Forum > Mugglarportalen > Hänga Harry
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen