Fast i Kagayaku
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Fast i Kagayaku
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Välkomna till ett nytt rollspel! Det är öppet, alltså får alla som vill joina =)
Story: Några ungdomar sitter hemma i sina egna rum när de plötsligt förs in i. De förs in i världen Kagayaku, där allting är som i mangan. Barnen får en egen karaktär med dräkt, superkraft som en mangafigur. Landet Kagayaku har länge varit i fara. Onda varelser som förvandlas som onda kopior till människor och djur attackerar människorna. När de onda varelserna får reda på att ungdomarna kommit förstår de att de är i fara och att ungdomarna bör försvinna. Samtidigt som ungdomarna kämpar för sina och människornas liv så vill de väldigt, väldigt gärna komma hem. Regler: *Inte ta över någon annans karaktär *Inte döda någon annans karaktär *Vi rollar i tredjeperson, dåtid (kan ändras) *Inte vara taskiga i rollet *Följ Mugglarportalens regler *Ha kul! Jag vill helst ha 3-5 rollare till, som helst rollat förut (inget måste) och som är aktiva och loggar in nästan varje dag. Rollare: *Winsah - Ima (Lisa) *Kim Potter - Amaya (Maya) *Majaluna - Pan (Panthea) *Mily Mall: Fullständigt namn (svenskt) : Manga-namn (japanskt) : Ålder: Utseende (hemma och i Kagayaku) : Kläder (i Kagayaku) : Personlighet: Superkraft: Gillar: Ogillar: Bra på: Dålig på: Husdjur (om hen har något) : Övrigt: Spoiler: Tryck här för att visa! (Taggar: MajalunaHuffel Mc PufffKim Potter förlåt om ni inte ville bli taggade) Hoppas några vill joina ^^ 3 jul, 2014 13:18
Detta inlägg ändrades senast 2014-07- 4 kl. 18:15
|
|
Kim Potter
Elev |
3 jul, 2014 16:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: Öh..Förlåt, men har aldrig läst mangan så, skippar nog c: Det är egen story c: Jag har hittat på allt ^^ 3 jul, 2014 16:37 |
|
Kim Potter
Elev |
3 jul, 2014 16:40 |
|
Borttagen
|
Yey! ^-^
3 jul, 2014 16:40 |
|
Majaluna
Elev |
3 jul, 2014 17:52 |
|
Borttagen
|
4 jul, 2014 08:29 |
|
Kim Potter
Elev |
Fullständigt namn (svenskt) : Maya Clarksson
Manga-namn (japanskt) : Amaya Ålder: 15 Utseende (hemma och i Kagayaku) : ![]() Kläder (i Kagayaku) : ![]() Personlighet: Rollas c: Superkraft: Kan kontrollera folk med tanken Gillar: Kampsporter/sporter, läsa, spela spel och allt som är förknippat med skräck. Ogillar: Själviska personer, snobber, know-it-all personer. Resten rollas I guess? :3 Bra på: Är sjukt vig soo, är också expert om att som är övernaturligt. Är också inte så dålig på slåss och datorer c'x Dålig på: Skaffa vänner, vara vänlig och dålig på att säga förlåt/förlåta. Husdjur (om hen har något) : Nah. Övrigt: -
4 jul, 2014 14:12 |
|
Borttagen
|
Jag är gärna med men jag har inte läst mycket manga men lite
4 jul, 2014 15:18 |
|
Borttagen
|
Mily; Jag har inte läst mycket manga jag heller, så det går bra c;
4 jul, 2014 17:13 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Fast i Kagayaku
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen