Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rollspela The Fooo?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspela The Fooo?

Användare Inlägg
vargyl
Elev

Avatar


Söker någon som vill rollspela The Fooo med mig. Allra helst på kik då jag inte vet helt hur det fungerar på denna sida. Jag rollspelar endast tjej och i dåtid. Din stavning och grammatik måste vara nästan helt felfri. Jag har handling.

25 jun, 2014 23:41

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspela The Fooo?

Du får inte svara på den här tråden.