Prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs
|
Borttagen
|
13 jun, 2014 19:46
|
|
Borttagen
|
13 jun, 2014 19:46
|
|
Borttagen
|
Namn:
Kön:
Ålder:
Utseende:
Personlighet:
Familj:
Övrigt:
13 jun, 2014 19:48
|
|
Borttagen
|
Namn: Edvin Star
Kön: Kille
Ålder:17
Utseende: 
Personlighet:-
Familj: Mamma, pappa och en yngre bror
Övrigt: Mobbad c':<
13 jun, 2014 19:51
|
|
Borttagen
|
Namn: Emma Ross
Kön: Tjej
Ålder: 16
Utseende.http://i60.tinypic.com/5d9bit.jpg[/IMG]]
Personlighet: Rollas
Familj: Bor ensam med sin pappa.
Övrigt: Är med i ett gäng som mobbar.
13 jun, 2014 19:55
|
|
Borttagen
|
13 jun, 2014 19:59
|
|
Borttagen
|
13 jun, 2014 19:59
|
|
Borttagen
|
13 jun, 2014 20:04
|
|
Borttagen
|
Ok Lama hopplösa unge XD
Jag väcktes av att alarmet på min mobil ringde. Jag hade ställt in det kvällen innan. Jag stängde irriterat av det och klev upp ur sängen. Jag gick direkt in i badrummet och tog en dusch. Jag hatade skolan,men jag hade lovat pappa att försöka få ordning på betygen den här terminen. Suck!
13 jun, 2014 20:05
|
|
Borttagen
|
Kallar du mig hopplös? :O
___
Jag satt vid frukostbordet med min familj. Mamma satt och lackade naglarna medan hon tuggade på en brödskiva, pappa läste tidningen och min åtta åriga lillebror höll på med läxorna i sista sekund medan han åt. Min familj och jag var väl normal. Enligt mig, men i skolan hade alla av någon anledning något emot mig och min familj.
Jag tyckte inte att skolan var så farlig. Inte det bästa som fanns direkt, men i alla fall. Eller jo, rasterna var hemska.
Jag gick och fixade håret och bytte om till en färgglad t-shirt och ett par svarta jeans innan jag gick och packade väskan och började gå mot skolan. Jag bodde ganska nära, det tog runt tio minuter att gå den kortaste vägen.
13 jun, 2014 22:18
|
Du får inte svara på den här tråden.