Prs med Clara Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med Clara Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
Här är det Clara Malfoy
Mallen Namn: Efternamn. Ålder: Elevhem: Kön: Utseende: Favoritämne: Hatämne: Övrigt: Mama, kudos for saying that. For spilling.
4 jun, 2014 20:45 |
|
Clara Malfoy
Elev |
Namn: Vilda
Efternamn: Wilstone Ålder: 11? Elevhem: Slytherin Kön: Tjej Utseende: Långt vitt hår, blåa ögon, ganska kort och smal. Spetsigt ansikte. Favoritämne: Alla men om ett måste är det förvandlingskonst. Hatämne: Inget, men om hon måste välja är det trollkarlshistoria. Övrigt: Rollas, men sökare i quidditch laget Ska vi skriva i jag- form eller tredjeperson? Långa eller korta inlägg? Är 11 bra?
4 jun, 2014 20:52
Detta inlägg ändrades senast 2014-06- 4 kl. 21:00
|
|
Clara Malfoy
Elev |
4 jun, 2014 21:00 |
|
Lele
Elev |
4 jun, 2014 21:01 |
|
Clara Malfoy
Elev |
4 jun, 2014 21:02 |
|
Lele
Elev |
4 jun, 2014 21:03 |
|
Clara Malfoy
Elev |
4 jun, 2014 21:05 |
|
Lele
Elev |
4 jun, 2014 21:05 |
|
Clara Malfoy
Elev |
4 jun, 2014 21:06 |
|
Lele
Elev |
4 jun, 2014 21:08 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen