Vill någon rolla THG?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vill någon rolla THG?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Fick lust att rolla THG med typ två-tre personer, men har ingen att rolla med... någon som har lust? Var beredd på att jag kanske inte skriver varenda minut, men ska vara så aktiv jag kan! Jag vill vara tjej i 11 om någon vill vara med förresten och vill ha minst en killkaraktär med så att det kan utvecklas kärlek, kanske till och med triangel-drama... ( kärleks- elker vänskaps-drama mellan tre personer).
Om det blir något så kommer vi att vara i en allians och inte mot varandra! Någon som vill rolla? 2 jun, 2014 22:35 |
|
Bullen1
Elev |
3 jun, 2014 19:50
Detta inlägg ändrades senast 2014-06- 3 kl. 19:55
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Bullen1: visst! kan du göra mall?Jag vill vara med! Kan jag också vara tjej, runt 11? 3 jun, 2014 19:52 |
|
Minihäst
Elev |
Jag kan nog vara med!
Jag är ok med att vara kille också Jag är med, men kanske inte kommer vara så aktiv under lovet. another day, another slay 3 jun, 2014 19:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minihäst: ok! vi väntar på en till, sen kör vi igång(när vi skrivit mallar)Jag kan nog vara med! Jag är ok med att vara kille också Jag är med, men kanske inte kommer vara så aktiv under lovet. 3 jun, 2014 19:53 |
|
Borttagen
|
Jag kan vara med och jag kan vara kille om det behövs
3 jun, 2014 19:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: yey, då kör vi! kan någon göra mall?Jag kan vara med och jag kan vara kille om det behövs 3 jun, 2014 19:56 |
|
Bullen1
Elev |
Namn:
Ålder: Kön: Distrikt: Kariarrist: Frivillig: Utseende: Personlighet: Styrkor: Svagheter: Familj och bakgrund: Övrigt: Blir det en bra mall? 3 jun, 2014 19:56 |
|
Minihäst
Elev |
Vad kul! Ska vi säga att minst 2 meningar per inlägg? För jag står inte ut med alla dessa:
"Jag log misstänksamt" roligare att skriva "Jag log lite svagt mot henne. Var hon vänligt inställd eller ville hon hugga mig i ryggen när jag sov?" Jag gör en mall också! another day, another slay 3 jun, 2014 19:59
Detta inlägg ändrades senast 2014-06- 3 kl. 19:59
|
|
Borttagen
|
Bullen1 ja!
ska vi bestämma någon särskild ålder som alla är? det blir bäst om alla är typ lika gamla 3 jun, 2014 19:59 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vill någon rolla THG?
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen