Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS Queen boo & BiiL

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS Queen boo & BiiL

Användare Inlägg
Queen Boo
Elev

Avatar


Aa, här är den då.
Tänkte mig mallen typ såhär:

Namn:
Ålder:
Kön:
Distrikt:
Karriarist:
Frivillig:
Utseende:
Personlighet:
Styrkor:
Svagheter:
Övrigt:

BiiL

jag är jättecoolig älska mig plz

30 maj, 2014 13:00

BiiL
Elev

Avatar


Blir bra! Queen Boo

30 maj, 2014 13:12

Queen Boo
Elev

Avatar



Namn: Afrodite Devil
Ålder: 14
Kön: tjej
Distrikt: 10
Karriarist: nej
Frivillig: nej
Utseende:
Personlighet: rollas fram
Styrkor: Springer snabbt, ganska stark, bra på att ljuga
Svagheter: har dålig kondition, orkar inte springa mer än en kilometer utan att stanna, syns väldigt bra överallt på grund av sitt hår.
Övrigt:Bisexuell

Din mall?

jag är jättecoolig älska mig plz

30 maj, 2014 13:17

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS Queen boo & BiiL

Du får inte svara på den här tråden.