Öppet rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Angelinaa
Elev |
Eller någon som har lust att rolla med mig?
27 maj, 2014 20:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Angelinaa: Eller någon som har lust att rolla med mig? Jag kan tänka mig att vara med, är dock nybörjare men det går nog 11 jul, 2014 22:12 |
|
Angelinaa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Angelinaa: Eller någon som har lust att rolla med mig? Jag kan tänka mig att vara med, är dock nybörjare men det går nog Inlägget var ganska gammalt, och nu har jag massa andra rollspel igång, men ingen tid, så jag kan tyvärr inte vara med i något nytt rollspel just nu, sorry 12 jul, 2014 09:15 |
|
Borttagen
|
ok, gör inget, ska börja två st tror jag att det var
ska man be någon att låsa tråden då??? 12 jul, 2014 12:05 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet rollspel
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen