Hunger Games
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hunger Games
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Rollspel mellan Trädkatten och Vildvittra
Namn: Avena Forest Ålder: 16 år Kön: Kvinna Utseende: Solbränd hy och svarta lite sneda ögon. Hennes hår är flammande rött och midjelångt. Distrikt: 11 Övrigt: Rollare: Vildvittra Namn: Peter Ford Ålder: 16 Kön: Pojke Utseende: Peter har långt blont hår som han oftast har uppsatt i en låg hästsvans eller i en fläta därbak. Han har ljusblå ögon och fräknar på näsan. Distrikt: 8 Övrigt: Rollare: Trädkatten "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 25 maj, 2014 17:01
Detta inlägg ändrades senast 2014-05-25 kl. 21:36
|
|
Trädkatten
Elev |
Namn: Peter Ford
Ålder: 16 Kön: Pojke Utseende: Peter har långt blont hår som han oftast har uppsatt i en låg hästsvans eller i en fläta därbak, han har ljusblå ögon och fräknar på näsan. Distrikt: 8 Övrigt:- Rollare: Trädkatten Kort och dålig mall men jaa..
25 maj, 2014 21:15 |
|
Vildvittra
Elev |
(Behövs inget mer då de inte setts förr ;P Ska vi börja vid slåttern eller då de anländer, men paraden och allt? xD)
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 25 maj, 2014 21:43 |
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av Vildvittra: (Behövs inget mer då de inte setts förr ;P Ska vi börja vid slåttern eller då de anländer, men paraden och allt? xD) (Veet inte, vad tycker du? xD)
25 maj, 2014 22:02 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Vildvittra: (Behövs inget mer då de inte setts förr ;P Ska vi börja vid slåttern eller då de anländer, men paraden och allt? xD) (Veet inte, vad tycker du? xD) (De har precis anlänt? Ska stylas för paraden ^^ xD) "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 25 maj, 2014 22:04 |
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Vildvittra: (Behövs inget mer då de inte setts förr ;P Ska vi börja vid slåttern eller då de anländer, men paraden och allt? xD) (Veet inte, vad tycker du? xD) (De har precis anlänt? Ska stylas för paraden ^^ xD) Ok, blir bra!
26 maj, 2014 07:38 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hunger Games
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen