Någon som vill rolla med mig?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla med mig?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny 04
Elev |
Tja!
Är det någon här som vill rolla med mig? I så fall om vad? Min person: Spoiler: Tryck här för att visa! Nej så blev det inte kolla på min nya där på nyaste texten jag skrev. 21 maj, 2014 08:39
Detta inlägg ändrades senast 2014-05-28 kl. 18:30
|
|
Pinkie Pie
Elev |
26 maj, 2014 17:09 |
|
Ginny 04
Elev |
mlp kanske?!
26 maj, 2014 18:08 |
|
Pinkie Pie
Elev |
26 maj, 2014 18:09 |
|
Ginny 04
Elev |
Okej jag gör en mall:
Namn: Ceutimark: Ålder: Typ av ponny: Familj: Bor: Gillar: Gillar inte: Bakgrund: Övrigt: Element?: 28 maj, 2014 15:39 |
|
Pinkie Pie
Elev |
Namn: Cloe
Ceutimark: Inget än Ålder: 11 Typ av ponny: Alicorn Familj: Mamma Celestia och lilla syster Summer Ligth. Bor: I slottet i Canterlot Gillar: Blommor, magi och stjärnorna. Gillar inte: (Kommer inte på något) Bakgrund: - Övrigt: - Element: Nej
28 maj, 2014 17:29 |
|
Ginny 04
Elev |
Namn: Moon light
Ceutimark: Har inget en Ålder: 11 Typ av ponny:Alicorn Familj:Mamma Luna lillasyster Moon sprinkles Bor: I slottet i Cantrelot Gillar: Skogen,natten, månen och vara med sin kusin Cloe Gillar inte: Vet ej Bakrund: inget specielt Övrigt: många killar på kungliga skolan tycker om henne och tycker att hon är cool. Element: nopp 28 maj, 2014 18:28 |
|
Pinkie Pie
Elev |
28 maj, 2014 18:45 |
|
Ginny 04
Elev |
här var annars? vi skapade väll tråden för att rolla så är det inte lite onödigt att byta?
28 maj, 2014 18:50 |
|
Pinkie Pie
Elev |
28 maj, 2014 18:52 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla med mig?
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen