The Vampire Diaries
Forum > Off Topic > The Vampire Diaries
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Majen00
Elev |
Jag sökte efter trådar om TVD, men hittade bara Rs och klubben, men låt oss diskutera TVD här.
Vilka shippar ni? Vilken karaktär är din favorit osv..
13 maj, 2014 20:21 |
|
Zendaya
Elev |
Har inte kommit så långt in i serien men mitt hjärta hör till Stefan och Elena. ♥
13 maj, 2014 20:26 |
|
Majen00
Elev |
Skrivet av Zendaya: Åh, samma här♥ I love them and always will♥Har inte kommit så långt in i serien men mitt hjärta hör till Stefan och Elena. ♥
13 maj, 2014 20:32 |
|
Ginny =)
Elev |
Hej. Jag shippar Klaroline!
När det gäller Elena har jag länge gillat Delena. Men sedan Elena blev vampyr har både hon och hennes relation till Damon varit så...annorlunda...Och sedan när jag har sätt om säsongerna många gånger blir jag mer och mer Stelena, de var gulliga ihop medans Damon och Elena "inte är bra för varandra" Samtidigt gillar jag Damon som person mer än Stefan... Fast nu har det har gått för långt och hon har sabbat båda relationerna.
29 jun, 2014 16:10 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Har slutat kolla på det för jag tyckte det blev tråkigt av någon anledning.
Annars så tycker jag att Klaroline är väldigt söta annars. Sen är jag inte ett stort fan av Elena direkt, gillar henne inte. 29 jun, 2014 16:42 |
|
Lovebottom
Elev |
Shippar Stelena (och har alltid gjort det!). Det var en period, tror det var under säsong 3 & 4, som jag verkligen började lessna på tvd. Folk dör, de återuppstår, i ena stunden hatar Elena Stefan, i andra stunden älskar hon honom och samma sak med Damon. Samma saker återupprepas och det blev bara drygt att titta på... Men nu gillar jag det igen! Längtar till säsong 6.
![]()
29 jun, 2014 17:25 |
|
Borttagen
|
Jag började titta för tre veckor sen och har nyss sett klart serien.
Det blev lite tråkigt där under säsong 4. Men det blev bättre sen. Jag shippar Delena och Klaroline. Spoiler: Tryck här för att visa! 30 jun, 2014 01:35 |
|
Black comes back
Elev |
Jag shippar Klaus och Carroline.
Och Damon och Elina. ~People will question all the good things they hear about you, but belive all the bad whitout a second thought~ 12 mar, 2015 19:08 |
|
CFscout241
Elev |
Har bara sett lite
愛麗絲,你是我的一切 12 mar, 2015 19:21 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen