Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Öppet Drarryrollspel

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet Drarryrollspel

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hej, kände att jag ville rolla något, och varför inte ett Drarryroll? :d
Har aldrig sett ett sånt förut... men men
Ja, jag antar att man bara kan vara typ två i det här rollspelet, så skriv om ni vill vara med

13 maj, 2014 17:56

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet Drarryrollspel

Du får inte svara på den här tråden.