Harry, Hermione och Ron öppet rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Harry, Hermione och Ron öppet rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
Någon som vill rolla Harry, Hermione och Ron
Mallen Namn: Efternamn: Kön: Blodstatus: Ålder: Elevhem: Familj: Utseende: Övrigt: Min mall Namn: Harry Efternamn: Potter Kön: Trollkarl Blodstatus: Halvblod Ålder: 15 Elevhem: Gryffindor Familj: Mamma Lily och pappa James fast båda är döda Utseende: Övrigt: Är sökare i Gryffindors quidditch lag och bästa vän med Hermione Granger och Ron Weasley Mama, kudos for saying that. For spilling.
7 maj, 2014 18:12
Detta inlägg ändrades senast 2014-05-10 kl. 20:20
|
|
Borttagen
|
Jag!!!
Namn: Hermione Efternamn: Granger Kön: Flicka Blodstatus: Mugglarfödd Ålder: 15 Elevhem: Gryffindor Familj: Okänt, men mamma och pappa Utseende: Övrigt: - 10 maj, 2014 12:29 |
|
Lele
Elev |
Vad kul att du ville vara med nu är det bara att vänta på någon som vill spela Ron
Mama, kudos for saying that. For spilling.
10 maj, 2014 18:59 |
|
Borttagen
|
Alexandra Hagström brukar rolla med oss?
10 maj, 2014 19:00 |
|
Lele
Elev |
10 maj, 2014 19:00 |
|
Borttagen
|
Jag kan rolla Ron.
10 maj, 2014 19:01 |
|
Borttagen
|
Bra!
10 maj, 2014 19:01 |
|
Lele
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag kan rolla Ron. Kan du göra en mall? Mama, kudos for saying that. For spilling.
10 maj, 2014 19:06 |
|
Borttagen
|
Jag vill nog inte vara med
10 maj, 2014 19:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag vill nog inte vara med You have to stay, sis! 10 maj, 2014 19:57 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Harry, Hermione och Ron öppet rollspel
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen