Hogwarts-roll:den mörka tiden(ÖRR)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hogwarts-roll:den mörka tiden(ÖRR)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nu kommer jag med ett nytt roll: Den mörka tiden. Det utspelar sig när dödsätarnä har tagit över hogwarts och Snape är rektor, när vänskap och kärlek är viktigare än allt annat.
Mall: Namn: Ålder: Elevhem: Utseende: Familj: Blodstatus: Favoritämne: Hatämne: Övrigt: Namn: Katniss Longbottom Ålder:13 Elevhem: gryffindor Utseende: som hennes mamma Alice Familj: hennes farmor, storebror Neville Blodstatus: fullblod Favoritämne: forntida runskrift Hatämne: svartkonster Övrigt: är riktigt smart, hennes patronus är en ödla 6 maj, 2014 21:49
Detta inlägg ändrades senast 2014-05- 7 kl. 20:26
|
|
Lele
Elev |
6 maj, 2014 21:50 |
|
Borttagen
|
Visst!
6 maj, 2014 21:53 |
|
Lele
Elev |
6 maj, 2014 21:53 |
|
Borttagen
|
Det går bra
6 maj, 2014 21:55 |
|
Lele
Elev |
Min mall
Namn: Neville Longbottom Ålder: 17 Elevhem: Gryffindor Utseende: ![]() Familj: Farmorn Augusta, lillasystern Katniss och föreldrarna Alice och Frank som ligger på Sankt mungos Blodstatus: fullblod Favoritämne: Örtlära Hatämne: Svartkonster Övrigt: Är väldigt bra på örtlära Mama, kudos for saying that. For spilling.
6 maj, 2014 22:03 |
|
Borttagen
|
Alexandra Hagström du kanske vill vara med?
6 maj, 2014 22:13 |
|
Borttagen
|
Namn: Julia Potter
Ålder: 17 Elevhem: Gryffindor Utseende: Ser ut som en mini kopia av Lily Evans Familj: Tvillingbror Harry, moster, morbror, kusin och föräldrarna är döda Blodstatus: Halvblod Favoritämne: Astronomi Hatämne: Trolldryckskonst Övrigt: Är inte på flykt. 6 maj, 2014 22:18 |
|
Borttagen
|
Jag skulle kommentera så att Alexandra Hagström kunde börja så ja... Nu har jag gjort det!
7 maj, 2014 20:24 |
|
Borttagen
|
Jag gick in på perongen för att åka till mitt sista år på Hogwarts.
Jag satt mig i en kupe och efter typ fem minuter öppnades kupe dörrarna och där stod en flicka. 7 maj, 2014 20:27 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen