Rollspel för alla
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel för alla
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
5 maj, 2014 19:22 |
|
Borttagen
|
Får man ta en karaktär som finns?
5 maj, 2014 19:22 |
|
Borttagen
|
Ja
5 maj, 2014 19:23 |
|
Borttagen
|
5 maj, 2014 19:25 |
|
Lele
Elev |
5 maj, 2014 19:26 |
|
Borttagen
|
Ja
5 maj, 2014 19:26 |
|
Lele
Elev |
Min mall
Namn: Ron Efternamn: Weasley Ålder: 11 Kön: Pojke Utseende: ![]() Blodstatus: Renblodig Familj: Mamma Molly, pappa Arthur, syster Ginevra, bror Fred, bror George, bror Percy, bror Bill och bror Charlie Favoritämne: Försvar mot svartkonster Hatämne: Trolldryckskonst Övrigt: Är bästis med Harry Potter Mama, kudos for saying that. For spilling.
5 maj, 2014 19:35 |
|
Borttagen
|
Namn: Katie
Efternamn: Bell Ålder: 12 Kön: Flicka Utseende: Brunt långt hår och bruna ögon Blodstatus: Vet ej Familj: Mamma och pappa Favoritämne: Vet ej Hatämne: Vet ej Övrigt: Är jagare i Gryffidnors Quidditchlag 5 maj, 2014 20:06 |
|
Lele
Elev |
Ska vi vänta på att fler vill vara med eller ska vi börja?
Mama, kudos for saying that. For spilling.
5 maj, 2014 20:35 |
|
Borttagen
|
Vi börjar och du börjar
5 maj, 2014 20:35 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen