Magiska trekampen
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Magiska trekampen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lux
Elev |
Detta är ett rollspel där vi spelar den magiska trekampen. Tävlingen äger rum på Hogwarts och man får välja om man vill ha en elev från Hogwarts, Durmstrang eller Beauxbatons. Man måste förstås inte spela en som deltar i tävlingen utan det går också bra med kompisar till de som är med.
Om ni vill vara med så skriv här i forumet, och så börjar vi när vi fått ihop några. Övrig info: Första person är vad vi skriver i (jag-form) Imperfekt föredras (dåtid) Jag bor i en vulkan. 4 maj, 2014 19:31 |
|
Borttagen
|
jag vill vara med
4 maj, 2014 19:32 |
|
Lux
Elev |
Någon fler som vill?
Jag bor i en vulkan. 4 maj, 2014 19:32 |
|
Lele
Elev |
4 maj, 2014 22:41 |
|
Lux
Elev |
Ja
Jag bor i en vulkan. 4 maj, 2014 22:43 |
|
Lele
Elev |
4 maj, 2014 22:44 |
|
Lux
Elev |
Nä, vill nån göra en mall?
Jag bor i en vulkan. 4 maj, 2014 22:44 |
|
Lele
Elev |
4 maj, 2014 22:45 |
|
Lux
Elev |
Okej
Jag bor i en vulkan. 4 maj, 2014 22:46 |
|
Lele
Elev |
Mall
Namn: Efternamn: Skola: Elevhem (om man går på Hogwarts) : Ålder: Personlighet: Övrigt: Var det en bra mall? Mama, kudos for saying that. For spilling.
4 maj, 2014 22:48 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen