Se hit! Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Se hit! Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Medi
Elev |
Nu är det så att jag håller på att knåpa ihop ett rollspel eller vill rolla något. Är det någon som vill rolla med mig? Kanske höra min ide eller kanske så knåpar vi ihop en egen tillsammans. Jag bitts inte.3
Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 3 maj, 2014 18:01 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Medi: Nu är det så att jag håller på att knåpa ihop ett rollspel eller vill rolla något. Är det någon som vill rolla med mig? Kanske höra min ide eller kanske så knåpar vi ihop en egen tillsammans. Jag bitts inte.3 Det beror på men jag kanske kan höra din idé...
3 maj, 2014 18:02 |
|
Borttagen
|
Beror på hur långt du skriver, så kan kanske jag :3
3 maj, 2014 18:04 |
|
Medi
Elev |
Det beror på hur långt du skriver. Men iallfall några rader och iden är ett folkslag som nästan är utdött efttersom dom blir jagade. De är Änglar och ses som ett hot i världen. Så man kanske kan följa en forskare som lyckas fånga en och hen vet inte om hn ska lämna in ängeln. Det hen ser är en människa och inget hot/vapen och vill inte skada ängeln egetligen. Annars har jag en til ide.
Hihi jag kommer på så mycklet när jag har tråkigt xD Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 3 maj, 2014 18:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Medi: Fattade inte riktigt Det beror på hur långt du skriver. Men iallfall några rader och iden är ett folkslag som nästan är utdött efttersom dom blir jagade. De är Änglar och ses som ett hot i världen. Så man kanske kan följa en forskare som lyckas fånga en och hen vet inte om hn ska lämna in ängeln. Det hen ser är en människa och inget hot/vapen och vill inte skada ängeln egetligen. Annars har jag en til ide. Hihi jag kommer på så mycklet när jag har tråkigt xD 3 maj, 2014 18:09 |
|
Medi
Elev |
Lama20 mningar kan jag lätt skriva ihop.
Vad är det du inte förstår? Och dessutom har jag ingen dator. Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 3 maj, 2014 18:12 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Se hit! Rolla?
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen