Någon som vill rollspela?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rollspela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lux
Elev |
Vem som helst, vad som helst (helst HP, såklart). Skriv i tråden, så börjar vi!
Jag bor i en vulkan. 24 apr, 2014 18:41 |
|
Lele
Elev |
24 apr, 2014 18:42 |
|
Lux
Elev |
Jag med!
Jag bor i en vulkan. 24 apr, 2014 18:45 |
|
Lele
Elev |
24 apr, 2014 18:45 |
|
Lux
Elev |
JA!
Jag bor i en vulkan. 24 apr, 2014 18:46 |
|
Lele
Elev |
24 apr, 2014 18:47 |
|
Lux
Elev |
Ja, det vore kul!
Jag bor i en vulkan. 24 apr, 2014 18:50 |
|
Lele
Elev |
Ska vi hitta på figurer eller använda folk som redan finns?
Mama, kudos for saying that. For spilling.
24 apr, 2014 18:50 |
|
Lux
Elev |
Hitta på! Eller man kan ju välja, men jag vill nog hitta på! Du då?
Jag bor i en vulkan. 24 apr, 2014 18:52 |
|
Lele
Elev |
24 apr, 2014 18:53 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen