Prs :3
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs :3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Elinthemagicwitch, ELIIIN!!! Bueh... :3
22 apr, 2014 19:05 |
|
Borttagen
|
YEEEAH!! Ok Mall?
22 apr, 2014 19:09 |
|
Borttagen
|
Du gör deeen
22 apr, 2014 19:09 |
|
Borttagen
|
:O
Namn: Ålder: Utseende: Personlighet: Familj/bakgrund: Övrigt: 22 apr, 2014 19:12 |
|
Borttagen
|
Namn: Jag
Ålder: 1 Utseende: Bu Personlighet: Hej Familj/bakgrund: Idag Övrigt: Hundar MOHAHA. Neh.., är flömmiiiiehg :3 Spoiler: Tryck här för att visa! 22 apr, 2014 19:18 |
|
Borttagen
|
HAHAHA XD flummis
Namn: Zacke Gordon Ålder: 18 Utseende: http://i60.tinypic.com/kf1eu8.jpg[/IMG]] ![]() Personlighet: Rollas fram Familj/bakgrund: Mamma Angelica ( 44) och Lillasyster Kiara ( 13) Pappa Mike ( 46) bor Långt bort Övrigt: ... 22 apr, 2014 19:27 |
|
Borttagen
|
Du börjaer
22 apr, 2014 19:27 |
|
Borttagen
|
Jag väcktes av den skarpa signalen från väckarklockan som stod på sängbordet. Jag suckade och stängde av den. Jag satte mig upp i sängen och gäspade. Dags för skola igen, tänkte jag. Jag reste mig upp och gick mot dörren. Jag öppnade den och gick direkt in i badrummet. Jag klädde av mig och klev in i duschen. Jag tvättade av mig noga och stängde sedan av vattnet. Jag tog fram en handduk från badrumsskåpet och lindade den runt mig,sedan gick jag ut ur badrummet.
22 apr, 2014 19:32 |
|
Borttagen
|
Jag vaknade med ett ryck av pipandet från väckarklockan som jag hade under dynan. Ja, under dynan... Jag stängde av den och kastade den irriterat på golvet. Jag hatade att vakna, jag ville sova mer. Jag låg i sängen i tio minuter till innan jag steg upp och klädde på mig. Jag drog på mig ett par mjukisbyxor och en hoodie och gick ner i köket där mamma och pappa satt och åt frukost. De pratade nästan aldrig med mig. Inte för att jag pratade med någon av dem heller. Jag gjorde en macka åt mig och gick upp med den och packade väskan.
22 apr, 2014 19:40 |
|
Borttagen
|
Jag gick in i sovrummet igen och tog på mig mina märkesjeans och en T-shirt till, sedan torkade jag håret,rufsade till det och tog i gelé. Jag tog på mig deodorant och min nya killparfym. Jag tog upp mobilen och smsade min flickvän Julia. Vi hade varit ihop i snart ett år.
Jag gick ut i köket och pustade ut av lättnad då jag såg att jag var ensam. Det låg en lapp på bordet. " Godmorgon Gubben! Jag har åkt till jobbet,väck inte Kiara! Hon har feber, MVH mamma" Jag suckade och slängde lappen i papperskorgen. 22 apr, 2014 19:46 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen