Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rolla~

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla~

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Känner för att rolla med någon :-) Helst någon som kan grammatik och inte skriver jättekort. Story kan vi komma på tillsammans =)

22 apr, 2014 15:50

Pinkie Pie
Elev

Avatar


Jag vill rolla

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2Fimages%2F7c1d04dfc9a5d86b3343e2f2999b352f%2Ftenor.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FOwoqpcz6l4Jxu%2Fgiphy.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FcKCWhCDFIXalW%2Fgiphy.gif

26 maj, 2014 17:15

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla~

Du får inte svara på den här tråden.