Ngn som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ngn som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HaloHjira
Elev |
Jag är lite rostig, har inte rollat på typ 7 år, men skulle så himla gärna vilja ta upp det igen.
Rollar helst fantasy, min karaktär finns på min profil. Vill någon något annat så är jag på det med. ~barfotabarn i livet~ 14 apr, 2014 13:33 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ngn som vill rolla?
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen