Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ngn som vill rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ngn som vill rolla?

Användare Inlägg
HaloHjira
Elev

Avatar


Jag är lite rostig, har inte rollat på typ 7 år, men skulle så himla gärna vilja ta upp det igen.

Rollar helst fantasy, min karaktär finns på min profil.

Vill någon något annat så är jag på det med.

~barfotabarn i livet~

14 apr, 2014 13:33

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ngn som vill rolla?

Du får inte svara på den här tråden.