Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

IDA HONEY OCH JAAG (Ev. 15+, watch out!)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > IDA HONEY OCH JAAG (Ev. 15+, watch out!)

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Prutt
Elev

Avatar


Puss beeeejjjjjjb. :*
Lama

10 apr, 2014 16:00

Borttagen

Avatar


HÄLOW!!!! :*
Mall?
Prutt

10 apr, 2014 16:07

Prutt
Elev

Avatar


JAJAJAJAJAJA
SKA SKRIVA MALL
Just en fråga. Ska jag vara typ fjortis, rebell eller helt bara nörtti? Så jag imponerar på den där heta lägerledaren woop woop

14 apr, 2014 15:35

Borttagen

Avatar


Va like me xD A tönt with rutiga skjortor och pojkskor xD

14 apr, 2014 15:36

Prutt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Va like me xD A tönt with rutiga skjortor och pojkskor xD
HAHAHA DEAL PUSS

14 apr, 2014 15:37

Borttagen

Avatar


xD Gör malleeen

14 apr, 2014 15:37

Prutt
Elev

Avatar


DU SKA VARA TYP 18-19! 8D



Förnamn: Leona
Mellannamn: Calantha
Efternamn: Goodman
Smeknamn: Leo
Kön: Kvinna
Ålder: 14


Gillar: Att läsa och teckna.
Ogillar: Sig själv.
Bästa egenskap: Smart.
Sämsta egenskap: Väldigt varierande personlighet.
Utseende: Kolla bilden. Hon är kort och ganska smal. Hon har långt, kopparbrunt hår och använder alltid mössa samt glasögon. Hon sminkar sig lite grann, typ mascara, eyeliner och så ibland concealer för att täcka finnar och mörka ringar. Hon har en ganska slapp stil, ofta klär hon sig i mjukisbyxor, rutiga skjortor och sneakers.
Familj: Föräldrarna Kingsley och Daisy.
Personlighet: Hon är väldigt dryg och en riktig fjortis, även om hon inte ser ut som en.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fcdnimg.visualizeus.com%2Fthumbs%2F9f%2F1d%2Fgirl%2Cglasses%2Cnerd%2Cpretty%2Cfashion%2Cpose-9f1d4843581a02df2ebdbe7a5b26e7ad_h.jpg

14 apr, 2014 16:02

Detta inlägg ändrades senast 2014-04-16 kl. 14:38
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Yees

Förnamn: Max
Mellannamn: Ewan
Efternamn: Casels
Smeknamn: Max
Kön: Man
Ålder: 18

Gillar: Att köra moped, tjejer och film
Ogillar: Att skriva och läsa.
Bästa egenskap: Rollas I guess xD
Sämsta egenskap: ^
Utseende: Kolla på bilden. Lite smått emo, mycket piercingar och ofta säckiga jeans, shorts eller liknande, men nästan aldrig mjukisbyxor. Han brukar ha västar och mycket svart och vitt, men i svart får man ju ganska varmt och det är ju sommar, så det blir lite mindre av det. Han älskar smycken och har ofta på sig några armband och halsband :3
Familj: Mamma, 47, pappa, 48 och en äldre bror som är 21 år och heter Mathias
Personlighet: Rööllas


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fsvenskanamn.alltforforaldrar.se%2Fuploads%2F507689%2F0b66ff74aa48e07_1.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lq2wjhp6Vd1r1c72vo1_400.jpg Omg, I love him so much ♥ :3 (OKEJ HON TYCKER SÄKERT ATT HAN E FUEL!! D: )

What sort of läger?? :3 Film/ foto läger? xD

14 apr, 2014 16:19

Detta inlägg ändrades senast 2014-04-16 kl. 15:25
Antal ändringar: 1

Prutt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:

What sort of läger?? :3 Film/ foto läger? xD


Vad finns det?
Något kreativt i alla fall. Såsom sjunga, skriva, teckna, fotografera. xD Eller sedan bara chilla och skaffa friends läger. :3 VENNE

14 apr, 2014 16:25

Borttagen

Avatar


Det kan vara chilla och skaffa friends xD Men det ska finnas typ ett schema

Men äääh... xD Let's just rolla fram ^^

Börjar dueh??

14 apr, 2014 16:27

1 2 3 4 5

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > IDA HONEY OCH JAAG (Ev. 15+, watch out!)

Du får inte svara på den här tråden.