IDA HONEY OCH JAAG (Ev. 15+, watch out!)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > IDA HONEY OCH JAAG (Ev. 15+, watch out!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Prutt
Elev |
Puss beeeejjjjjjb. :*
Lama 10 apr, 2014 16:00 |
|
Borttagen
|
10 apr, 2014 16:07 |
|
Prutt
Elev |
JAJAJAJAJAJA
SKA SKRIVA MALL Just en fråga. Ska jag vara typ fjortis, rebell eller helt bara nörtti? Så jag imponerar på den där heta lägerledaren woop woop 14 apr, 2014 15:35 |
|
Borttagen
|
Va like me xD A tönt with rutiga skjortor och pojkskor xD
14 apr, 2014 15:36 |
|
Prutt
Elev |
Skrivet av Borttagen: HAHAHA DEAL PUSSVa like me xD A tönt with rutiga skjortor och pojkskor xD 14 apr, 2014 15:37 |
|
Borttagen
|
xD Gör malleeen
14 apr, 2014 15:37 |
|
Prutt
Elev |
DU SKA VARA TYP 18-19! 8D
Förnamn: Leona Mellannamn: Calantha Efternamn: Goodman Smeknamn: Leo Kön: Kvinna Ålder: 14 Gillar: Att läsa och teckna. Ogillar: Sig själv. Bästa egenskap: Smart. Sämsta egenskap: Väldigt varierande personlighet. Utseende: Kolla bilden. Hon är kort och ganska smal. Hon har långt, kopparbrunt hår och använder alltid mössa samt glasögon. Hon sminkar sig lite grann, typ mascara, eyeliner och så ibland concealer för att täcka finnar och mörka ringar. Hon har en ganska slapp stil, ofta klär hon sig i mjukisbyxor, rutiga skjortor och sneakers. Familj: Föräldrarna Kingsley och Daisy. Personlighet: Hon är väldigt dryg och en riktig fjortis, även om hon inte ser ut som en. 14 apr, 2014 16:02
Detta inlägg ändrades senast 2014-04-16 kl. 14:38
|
|
Borttagen
|
Yees
Förnamn: Max Mellannamn: Ewan Efternamn: Casels Smeknamn: Max Kön: Man Ålder: 18 Gillar: Att köra moped, tjejer och film Ogillar: Att skriva och läsa. Bästa egenskap: Rollas I guess xD Sämsta egenskap: ^ Utseende: Kolla på bilden. Lite smått emo, mycket piercingar och ofta säckiga jeans, shorts eller liknande, men nästan aldrig mjukisbyxor. Han brukar ha västar och mycket svart och vitt, men i svart får man ju ganska varmt och det är ju sommar, så det blir lite mindre av det. Han älskar smycken och har ofta på sig några armband och halsband :3 Familj: Mamma, 47, pappa, 48 och en äldre bror som är 21 år och heter Mathias Personlighet: Rööllas ![]() Omg, I love him so much ♥ :3 (OKEJ HON TYCKER SÄKERT ATT HAN E FUEL!! D: )What sort of läger?? :3 Film/ foto läger? xD 14 apr, 2014 16:19
Detta inlägg ändrades senast 2014-04-16 kl. 15:25
|
|
Prutt
Elev |
Skrivet av Borttagen: What sort of läger?? :3 Film/ foto läger? xD Vad finns det? Något kreativt i alla fall. Såsom sjunga, skriva, teckna, fotografera. xD Eller sedan bara chilla och skaffa friends läger. :3 VENNE 14 apr, 2014 16:25 |
|
Borttagen
|
Det kan vara chilla och skaffa friends xD Men det ska finnas typ ett schema
Men äääh... xD Let's just rolla fram ^^ Börjar dueh?? 14 apr, 2014 16:27 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen