Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs mellan Laman och Alien typern 8)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan Laman och Alien typern 8)

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


VARNING!! Kan innehålla konstiga saker o.O

Alien

3 apr, 2014 18:46

Borttagen

Avatar


Haha, känner mig ärad att få va me å skriva det konstigaste rollet någonsin här på mugglis xD

Mall

Namn:
Ålder:
Kön:
Utseende:
Planet:
Personlighet:
Övrigt:

...Jah ...

3 apr, 2014 18:50

Borttagen

Avatar


Namn: Lime Jupitersson
Ålder: 2 år i jordålder - 2376894 år i rymdålder
Kön: Manliiigh
Utseende: Har du kvar min lama selfieh?
Planet: Jupiter
Personlighet: Rollas
Övrigt: -

YAY

3 apr, 2014 18:53

Borttagen

Avatar


(https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn0.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcRpzHogerRUKP7afB7RgYKy_7vN0k4FMHj-iFwSA14XSdY0-flX)

Namn: Allie Weirdo
Ålder: 2,736 i jordålder och 20000647 i rymd
Kön: Göörl o.o
Utseende:

Planet: Månen
Personlighet: Rollas
Övrigt: Har ett rymdskepp 8D

3 apr, 2014 19:00

Borttagen

Avatar


JAG BÖRJAR
_________
Jag satt och åt utav det röda Jupiter gräset och mumsade i mig minst hundramillionertusentiotriljader kilo gräs och kanske lite mer.
- Mmmm... Smakar marabou och cola! Skrek jag så högt att alla rymdskepp dog och jag såg mig själv i spegeln som jag alltid hade framför mig när jag tuggade. Jag var så snygg då. Jag var en fjortis lama som tog selfies på mig 24/7.

3 apr, 2014 19:06

Borttagen

Avatar


Jag sitter och åker i mitt lilla lila rymdskepp precis förbi Jupiter när jag hör att någon skrek något med lamadialekt. Jag blir så rädd så att jag pinsamt nog råkar fjärta och kraschlanda på Jupiter.
"Håll käften din elaka fjortislama!" skriker jag ilsket.

3 apr, 2014 19:13

Borttagen

Avatar


Jag slår klövarna i mina kinder sådär förvånat då någon kallar mig fjortislama. Aj, det gjorde visst lite ont, men who cares?
- AAH!! JAG SKA DÖDA DIG CP ALIEN!!! Skriker jag och sjunker ner i marken.
- WÄÄÄ! Gråter jag och råkar döda min hals. Jag hostar tills jag inte får luft och råkar dö, men som tur är jag en magisk lama så jag uppstår som vanligt.

3 apr, 2014 19:16

Borttagen

Avatar


Jag skrattar och himlar med ögonen så dramatiskt att mina pupiller hamnar in i min hjärna.
"Vad i helvete?!" säger jag högt då jag inte ser min hjärna, eller så var den för liten för att synas. Mina ögon råkar sedan hoppa ut, men jag tar snabbt upp dom igen och hoppas att ingen hade sett. Fan vad pinsamt. Jag trycker slarvigt in dem igen och ser att lamas är tillbaka och flinar i mitt fejs.
"Vad glor du på?!" säger jag irriterat.

3 apr, 2014 19:21

Borttagen

Avatar


- Hah...Heh...höhöhöhöhö... Dina pupiller dog. Sade jag och visade mina gula tänder. Jag tyckte inte att det var pinsamt då jag råkade döda mig själv, kanske skulle jag då ha kunnat döda alien människan som inte var en människa utan en alien när jag blev ett spöke. Hah, tänkte jag. Världens bästa plan, den ska bli sann! Tänkte jag och flinade sådär vackert som trollfejs alltid gör på sin klassiska bild.
- JAG VET! OMG VI SKA RESA TILL JORDEN!! Säger jag och hoppar tvåmillionertrillionertusentvåfyrjoner kilometer upp i luften och kanske lite mer.

3 apr, 2014 19:26

Borttagen

Avatar


(Väääääntah, är du en fjortislamakille? O.o Hahaha, ofta det ordet fanns in min ordlista?!?!?! xD)

Jag ser upp på laman och ser bara hans ben som åker upp i rymden.
"Ömm, varför ska vi det? Människor är tråkiga!" säger jag högt så att laman kanske hör.
"Plus du paja mitt skepp, jag jag måste nog stanna här ... WIEEE WIEEEE WIEEE!" skriker jag och springer tre varv runt Jupiter.

3 apr, 2014 19:32

1 2 3 4

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan Laman och Alien typern 8)

Du får inte svara på den här tråden.