Om ni bytte namn skulle ni hetat...
Forum > Off Topic > Om ni bytte namn skulle ni hetat...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
28 mar, 2014 12:16 |
|
Borttagen
|
April
28 mar, 2014 12:41 |
|
Borttagen
|
Gabriel.
28 mar, 2014 15:03 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Det finns otroligt många fina namn, så jag kan inte direkt säga en... Dessutom är jag nöjd med mitt namn
Men namn jag tycker är fina är till exempel Ellinor/alternativ stavning, Alice, Rebecka, Linnea, Elsa, Clara, Matilda, Vilma/Wilma, Felicia, Alva, Ronja... You name it.
28 mar, 2014 15:25 |
|
Majaluna
Elev |
28 mar, 2014 15:36 |
|
Borttagen
|
Ida eller Clara.
28 mar, 2014 17:03 |
|
Hermione. Granger
Elev |
28 mar, 2014 17:14 |
|
Pixignom
Elev |
Benedict, helt klart! Även om det troligtvis ses som ett manligt namn.
Everyone's favorite Narnian. 28 mar, 2014 18:20 |
|
Fellrendión
Elev |
28 mar, 2014 18:41 |
|
Borttagen
|
Något gammaldags eller ovanligt... Typ Margareta, Evy eller Kristina.
28 mar, 2014 18:42 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen