PRS med Julia Ginny Potter och Lollan<3
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS med Julia Ginny Potter och Lollan<3
|
Borttagen
|
Jupp!
Jag heter Hannah Leabott!
Och ja du får komma på lite mer!
27 mar, 2014 18:48
|
|
Borttagen
|
Mall
Namn:
Ålder:
Kön:
Elevhem:
Familj:
Övrigt:
28 mar, 2014 21:00
|
|
Borttagen
|
Mall
Namn:Hannah Leabott!
Ålder:12
Kön:tjej
Elevhem:Ravenclaw
Familj:mugglarfödd!
Övrigt:favorit ämnena är astronomi,trolldryckeåkinst och försvar mor svartkonster
29 mar, 2014 10:08
|
|
Borttagen
|
Namn: Julia Ross
Ålder: 12
Kön: Tjej
Elevhem: Gryffindor
Familj: renblodig
Övrigt: är smart och snygg
29 mar, 2014 10:11
|
|
Borttagen
|
Ska jag börja med att vi träffas på hogwarts exåressen?
29 mar, 2014 13:28
|
|
Borttagen
|
29 mar, 2014 13:28
|
|
Borttagen
|
Nu ska jag åka till hogwarts! Man springa genom perrong 9 till 10 för att komma till perrongen. Jag springer allt vad jag har och jag kommer in till en plattform! Där står ett rött Ånglok som det står "Hogwarts expressen" på! Nu kommer mamma och pappa in i perrongen!
-Lika läskigt varje gång sa pappa!
Jag tar förväl av mamma och pappa och sedan går jag på tåget! Jag letar upp en ledig Kupé. Jag hittar en och sätter mig där!
Din version nu!Julia Ginny Potter
29 mar, 2014 13:35
|
|
Borttagen
|
Jag sprang genom pelaren mellan perong nio och tio och kom till perong nio och tre kvart.
-Hejdå, sa jag till min föräldrar.
Jag skyndade mig och hittade en kupe som det satt en tjej i min ålder.
- Får jag sitta här? frågade jag.
29 mar, 2014 13:37
|
|
Borttagen
|
-Självklart svarade jag! och flyttade lite på mina saker
29 mar, 2014 13:38
|
|
Borttagen
|
- Tack, sa jag.
- Föresten jag heter Julia Ross, sa jag.
29 mar, 2014 13:39
|
Du får inte svara på den här tråden.