Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

privat roll the z appocalypse

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > privat roll the z appocalypse

Användare Inlägg
superV
Elev

Avatar


Detta är ett rollspel med mig och mina vänner (vilka det är berättar jag senare) (karaktärer kommer och går i detta rollspelet så man får göra nya karaktärer när de andra har dött)
rollspelsblad
namn:
Jobb: (vilket jobb du tar får du med dig ett vapen som passar till jobbet)
rädslor:
familj:
intressen:
negativa saker:
positiva saker:




Min karaktär
namn: Jim stevesson
jobb: tjuv
rädslor: höjder, förlora vänner och bli lämnad.
familj: pappa och en syster
intressen: bil stölder, knark, poker och knife game
negativa saker: Har svårt att hålla mig lugn, har drogproblem.
positiva saker: Vet hur man tjuvstartar bilar, dyrka upp dörrar och har en kofot.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_mdiol56LXD1r389zyo1_400.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi455.photobucket.com%2Falbums%2Fqq274%2Fnicknameflipper%2FGIFs%2Ffunny-gifs-smashing.gif

22 mar, 2014 00:37

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > privat roll the z appocalypse

Du får inte svara på den här tråden.