Prs mellan Prutt, Trillus och ErisedStone
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan Prutt, Trillus och ErisedStone
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
16 mar, 2014 18:36 |
|
Prutt
Elev |
WOOP WOOP!
Jag är en liten tjeeeeej och Trillus är en bööööi, what about ErisedStone? c8 16 mar, 2014 18:37 |
|
Borttagen
|
Yepp ... har vi någon slags handling?
16 mar, 2014 18:37 |
|
Prutt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Triangeldrama. 8D Okej, seriöst nu. Vet inte. xD DET MÅSTE VARA SOMMARLOV IAF!Yepp ... har vi någon slags handling? 16 mar, 2014 18:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Prutt: De kan väl bara gå i skolan och allt är frid och fröjd på jorden... Om man inte räknar med det där i mellanöstern som Gun helatin tjatar om... Skrivet av Borttagen: Triangeldrama. 8D Okej, seriöst nu. Vet inte. xD DET MÅSTE VARA SOMMARLOV IAF! Yepp ... har vi någon slags handling? 16 mar, 2014 18:39 |
|
Borttagen
|
Oki, vem gör mall?
16 mar, 2014 18:39
Detta inlägg ändrades senast 2014-03-16 kl. 18:41
|
|
Prutt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jaaa, triangeldrama ofc, men ska de ha nå "superpowers"? xD Neeeeeh. xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Prutt: De kan väl bara gå i skolan och allt är frid och fröjd på jorden... Om man inte räknar med det där i mellanöstern som Gun helatin tjatar om... Skrivet av Borttagen: Triangeldrama. 8D Okej, seriöst nu. Vet inte. xD DET MÅSTE VARA SOMMARLOV IAF! Yepp ... har vi någon slags handling? NOOOOO SOMMARLOOOOOV 16 mar, 2014 18:41 |
|
Borttagen
|
Gaah... Sommarlov dåh... Bara för att jag vet hur envis du kan vaaa...
16 mar, 2014 18:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Lol, du är också envis Gaah... Sommarlov dåh... Bara för att jag vet hur envis du kan vaaa... ![]() 16 mar, 2014 18:42 |
|
Prutt
Elev |
Haha... xD Sommarloooooov. (y) Så, vad är ErisedStone för kön? Och kan någon fixa en mall? :3
16 mar, 2014 18:43 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen