Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prinsessornas öde

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prinsessornas öde

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Om ni har sett filmen projekt prinsessona ( om jag stavar rätt) så vet ni vad det här handlar

Riken över hela världen hotas och prinsessorna måste fly en hemlig orginisation som skyddar prinnsesor från hela världen gör så de liknar kanske en vanlig bondflicka eller
vanlig skoltjej men kommer prinsessorna att klara av det och komma överens med familjena som de för tillfället kommer bo hoss? Kommer de köara av att vara som en vanlig människa fram tills deras hemland är säkert igen?

Lite regler

* Alla skriver i tredje person
* Ni som inte rollar en prinsessa var både kille och tjej
* mugglarportalens regler gäller även här
* Skriv gärna minst 3-5 rader

Roller som finns

Prinsessor

1:Mily
2
3
4
5

Ungdommar i familjerma som prinsessorna bor hos

1
2
3
4
5

Övriga roller

1
2
3
4
5
6
Mall för prinsessa

Prinsessnamn ( Som måste vara hemligt när de är borta från riket)
Namn ( Som man får då de ska skickas till en plats som är hemligt för riket)
Ålder
Kön: Tjej
Hemland
Familj och bakgrund
Styrkor
Svagheter
Öveigt

27 feb, 2014 21:37

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prinsessornas öde

Du får inte svara på den här tråden.