Prs (struts.2&LIA15)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs (struts.2&LIA15)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LIA15
Elev |
struts.2
Nu försöker vi igen! Här är mallen: Namn: Familj: Utseende: Hussvamp: Personlighet: Intressen: Fyll i den nu! 24 feb, 2014 15:34 |
|
struts.2
Elev |
Du får skriva första mallen! LIA15
hej hallå 24 feb, 2014 15:38 |
|
LIA15
Elev |
Namn: Snirfan.
Familj: Moster, morfar och storebrodern Snirfen. Utseende: Ljuslila kropp, ljusblått hår. Hussvamp: Flugsvamp. Personlighet: Humoristisk, en riktig läslus och trevlig Intressen: Läsning, dans och att vara med vänner. 24 feb, 2014 15:47 |
|
struts.2
Elev |
Namn: Millan.
Familj: Pappa och lillasystern Miljon. Utseende: Ljusgrön kropp med mörkrosa hår. Hussvamp: Trattkantarell. Personlighet: Snäll men tystlåten, hon pratar mest med sina närmaste vänner och sin familj. Intressen: Ridning, musik och dans. hej hallå 24 feb, 2014 15:58 |
|
LIA15
Elev |
Snirfan och Millan stod utanför danshuset och väntade. Snirfan började just bli irriterad över att dansläraren Petrus aldrig kom när dörren slogs upp. "Hej flickor", hälsade Petrus så att hans Svampianska brytning hördes tydligt. De klev in och Snirfan och Millan svängde in i omklädningsrummet.
24 feb, 2014 18:29 |
|
struts.2
Elev |
De bytte om till sina danskläder och gick in i den stora salen och därinne pågick en danslektion. "Skulle inte vi vara här?" frågade Millan. Just då kom Petrus in i salen och sa att de skulle vara i en liten sal. Petrus och flickorna gick dit.
hej hallå 24 feb, 2014 19:20 |
|
LIA15
Elev |
Salen luktade svett. "Okej flickor, nu tänkte jag att vi ska börja jobba med brakedance", förklarade Petrus. "Jippie!" utropade Millan, och Petrus log mot henne. Han började visa några steg medans flickorna tittade noga.
struts.2 24 feb, 2014 19:32 |
|
struts.2
Elev |
"Det där kommer vi aldrig att lära oss" sa Snirfan. "Jodå, det kommer ni visst" svarade Petrus, "vi ska börja med grunderna". Petrus visade dem några andra danssteg som såg lättare ut. "Puh, de här stegen ser lättare ut" sa Millan.
hej hallå 17 mar, 2014 14:27 |
|
LIA15
Elev |
När lektionen var slut klev de ut genom den stora röda dörren. "Nästa lektion tror jag att vi klarar det!", sa Snirfan. "Förhoppningsvis", blev svaret.
De gick hem till Snirfan. När de kom in genom dörren hoppade Snirfen på dem och brottade ner dem. "Hahaha!", skrattade han och band dem rygg mot rygg med ett hopprep. struts.2 17 mar, 2014 14:40 |
|
struts.2
Elev |
"Mohaha, nu har jag er!" ropade han och drog med sig dem till sitt rum. "Vad tänker du göra med oss?" undrade Millan. "Jag tänker låsa in er i... hmm...min garderob!!"svarade Snirfen och sen gjorde han det.
hej hallå 17 mar, 2014 14:58 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs (struts.2&LIA15)
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen