Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Queen Boo & ErisedStone PRS

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Queen Boo & ErisedStone PRS

1 2 3 ... 7 8 9
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Mall

Namn:
Ålder:
År:
Kön:
Utseende:
Elevhem:
Patronus:
Övrigt:

Säkert gömt något, men det märker vi nog ...
Queen Boo

19 feb, 2014 12:26

Queen Boo
Elev

Avatar




Namn: Lucia Devil
Ålder: 15
År: 5
Kön: Tjej
Utseende: Skickar bild på kik
Elevhem: Slytherin
Patronus: Huggorm
Övrigt: Animagus, panter
Personlighet: visas i rollet


jag är jättecoolig älska mig plz

19 feb, 2014 12:34

Borttagen

Avatar


Namn: Kaylie Kennedy
Ålder: 14
År: 5
Kön: Tjej
Utseende:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Feverythingamycim.webs.com%2Fphotos%2FAmy-Cimorelli-Pictures-1%2FAmmyyy.PNG
Elevhem: Slytherin
Patronus: Enhörning
Övrigt: Personlighet rollas.

Kom på ...

Blodstatus: Fullblod.

19 feb, 2014 13:12

Detta inlägg ändrades senast 2014-02-21 kl. 08:49
Antal ändringar: 1

Queen Boo
Elev

Avatar


Just det min vet inte, hennes pappa är försvunnen

jag är jättecoolig älska mig plz

19 feb, 2014 13:35

Borttagen

Avatar


Oki, ska vi börja när dem ska åka tåg eller?

21 feb, 2014 08:50

Queen Boo
Elev

Avatar


Japp, du kan börja

jag är jättecoolig älska mig plz

21 feb, 2014 09:34

Borttagen

Avatar


Kings cross var proppfull av mugglare, trollkarlar och häxor, så proppfull att dem var svårt att komma fram till 9 3/4.
Men efter ett tag, när de flesta mugglare hoppat på sina vanliga tåg blev det lättare. Jag kontrollerade att jag hade med allt, och sedan sprang jag igenom väggen.

--
Förresten, ska våra karaktärer vara vänner?

21 feb, 2014 09:42

Queen Boo
Elev

Avatar


(De kan ju bli vänner)

Jag hoppar ut ur bilen och kollar klockan. Två minuter i 11.
Jag springer så fort jag kan och springer genom spärrväggen, men där krockar jag med någon

jag är jättecoolig älska mig plz

21 feb, 2014 10:22

Borttagen

Avatar


Någon springer in i mig bakifrån så att jag nästan ramlar, men gjorde inte det. Jag kollade vem det var men kände inte igen henne.
Och det var bråttom att sätta sig på tåget, så jag sprang iväg.

21 feb, 2014 10:28

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag fortsätter springa och hoppar på tåget precis innan dwt åker. Så självklart att mina föräldrar skulle vara sena. Igen.
Jag får syn på Scorpius och går in i kupén

jag är jättecoolig älska mig plz

21 feb, 2014 10:31

1 2 3 ... 7 8 9

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Queen Boo & ErisedStone PRS

Du får inte svara på den här tråden.