Prs Singwithice och Queen Boo
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Singwithice och Queen Boo
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
SingWithIce vad ska vi ha för mallar?
jag är jättecoolig älska mig plz 18 feb, 2014 23:29 |
|
Borttagen
|
Din blev nog bra 18 feb, 2014 23:36 |
|
Queen Boo
Elev |
Namn : Lucia Devil Ålder: 15 Utseende: bildrn jag skickade Personlighet: hon är ofta kall som is och ganska tyst, hennes familj har alktid varit vän med malfoy familjen så hon och scorpius är typ bästa vänner fast många tror att de är tillsammans. Hon brukar vara ganska tyst. Men ibland skriker hon rakt ut. Hon är alltså väldigt växlande Elevhem : Slytherin Kärlek: Ingen Trollstav: 14 tum, Palm och gift från en basilisk Övrigt kan prata ormspråk Din tur jag är jättecoolig älska mig plz 18 feb, 2014 23:54 |
|
Borttagen
|
Namn: Victoria Forest
Ålder: 15 Utseende: bilden fast blond Personlighet: har lätt att bli Vänn med folk från olika elevhem, många vänner ,ambitiös, vänlig, bryr sig om andra, kan vara lite besserwisser ibland, (lägger kanske till mer senare) Elevhem: Ravenclaw Kärlek: Scorpius Malfoy, har varit ihop i 4 månader snart… är bi Trollstav: 11,5 tum, ek och enhörningshorn som kärna. Blodstatus: Renblod, men bryr sig inte om sånt… Övrigt: sökare i quidditchlaget och prefekt 19 feb, 2014 00:09
Detta inlägg ändrades senast 2014-02-24 kl. 21:43
|
|
Queen Boo
Elev |
Super! Skriver vi i jag form eller tredje person?
jag är jättecoolig älska mig plz 19 feb, 2014 00:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Queen Boo: Super! Skriver vi i jag form eller tredje person? Jag skriver i jag form, du väljer ditt Ska vi börja på tåget? 19 feb, 2014 00:12 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag börjar då
Jag suckade när jag sågmin mor börja prata med Mr. Malfoy. Jag störde mig på hennes trånande blick när hon såg på honom. Sedan fick jag syn på Scorpius och log stort, men han såg mig inte. Han pratade med någon annan jag är jättecoolig älska mig plz 19 feb, 2014 00:19 |
|
Borttagen
|
Skriver vi i då tid?
Jag log glatt mot Scorpius samtidigt som vi pratade om allt möjligt. I ögonvrån såg jag en tjej från Slytherin stå och titta mot Scorpius och mig... - Vad är det? Frågade Scorpius. - Inget, svarade jag och log ett flirtigt leende mot honom. Ska vi gå på tåget Scose? 19 feb, 2014 00:24 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag skulle visst få sitta själv i år. Jag tog min stora väska och gick ombord på tåget. Jag fick genast syn på en pojke från Gryffindor som satt ensam i en kupé. Jag öppnade dörren. "Är det okej om jag sitter här?" Frågade jag och hoppades att jag inte skulle skrämma honom med mina ögon.
jag är jättecoolig älska mig plz 19 feb, 2014 00:42 |
|
Borttagen
|
Ändrat, är prefekt
------- - Ser du någon du känner här? Frågar jag Scose medan vi går runt och kikar in i dem överfull kupeérna. - Ja, där sitter Lucia, hon är från mitt elevhem och är inte så farlig som hon ser ut, svarar han. - Är du säker? - Ja det är jag, vi har varit vänner så länge jag kan minnas. -okej, ses sen, jag måste till prefektvagmen en liten stund… svarar jag. Sen kysser han mig lätt på läpparna och säger: - Jag kommer sakna dig! - Och jag dig, svarar jag och går sen mot prefektvagnen samtidigt som Scorpius går in i kupeén. 19 feb, 2014 00:54 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen