Rollspel någon?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel någon?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bree Smith
Elev |
Hej, jag blev helt plötsligt sugen på att rollspela (ingen aning varför), så jag skapade den här tråden!
Jag skulle tänka mig att rollspela: Harry Potter, Hunger Games, Percy Jackson, The Mortal Instruments, Disney och... i princip vad som helst. Men kanske typ högst tre personer (förutom jag Cinderella Walked on broken glass, Aurora Let a whole lifetime pass, Belle Fell in love with a hideous beast, Jasmine Married a common thief, Snow White Barely escaped a knife, Beacuse LOVE means facing your biggest FEARS 17 feb, 2014 18:04 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel någon?
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen