Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rollspel någon?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel någon?

Användare Inlägg
Bree Smith
Elev

Avatar


Hej, jag blev helt plötsligt sugen på att rollspela (ingen aning varför), så jag skapade den här tråden!

Jag skulle tänka mig att rollspela: Harry Potter, Hunger Games, Percy Jackson, The Mortal Instruments, Disney och... i princip vad som helst.

Men kanske typ högst tre personer (förutom jag )

Cinderella Walked on broken glass, Aurora Let a whole lifetime pass, Belle Fell in love with a hideous beast, Jasmine Married a common thief, Snow White Barely escaped a knife, Beacuse LOVE means facing your biggest FEARS

17 feb, 2014 18:04

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel någon?

Du får inte svara på den här tråden.