Old Hogwarts privatroll! :D
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Old Hogwarts privatroll! :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MatteSweet
Elev |
Detta är ett privatroll mellan Glucken,superV, Majis och mig MatteSweet
Ja, här kommer mallen Mall: Namn: Elevhem: Personlighet/egenskaper: Favoritlärare: Favoritlektion: Intressen: Min karaktär: Namn: Kalahan Jayson Elevhem: Gryffindor Personlighet: Positiv, hyper, social med sina kompisar Favoritlärare: Grubbly- Plank Favoritlektion: Skötsel och magiska djur Intressen: gillar att umgås med sina kompisar, när hon är hemma brukar hon skicka brev till sin kompis som är mugglare och även att rida på hennes häst Blackie Skicka gärna en uggla ;) 12 feb, 2014 19:49
Detta inlägg ändrades senast 2014-02-15 kl. 18:37
|
|
superV
Elev |
Min karaktär:
Namn: Wade Wilson Elevhem: Ravenclaw Personlighet: Glad, social med vänner, väldigt galen, positiv Favoritlärare Mcgonagall Favoritlektion: trolldryckkonst Intressen: quidditch, att samla trollkarlskort, att studera trolldrycker, att läsa och att umgås med vänner. När han är hemma brukar han läsa Spiderman, batman och deadpool och gå rundor och även träna sin uggla
12 feb, 2014 20:35
Detta inlägg ändrades senast 2014-02-15 kl. 01:14
|
|
Majis
Elev |
Namn: Larry Kerry
Elevhem: Hufflepuff Personlighet/egenskaper: han är glad och älskar att typ vara lite i centrum och gillar att stå på scen, fast i mer komiska samband (därifrån ha han blivit transvestit, så han är en dragqueen) och ja.... han är ganska smart inom skolämnen, men i det sociala livet kan han ibland vara blåst, fast ibland smartare än de andra. Bli inte arg ofta, men när det händer blir det extremt! Favoritlärare: Pomona Sprout Favoritlektion: Örtlära Intressen: Att klä ut sig till kvinna! Som utklädd kallar han sig för Elizabeth Taylor eller The Beautiful Stranger. Han gillar även att sjunga och spela teater. Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 13 feb, 2014 17:06 |
|
MatteSweet
Elev |
(Jaha, då börjar vi)
Kalahan Jag går på hogwarts expressen vinkar hejdå till mina föräldrar. Det är mycket kaos på tåget och jag går och letar efter en ledig kupé. När jag äntligen hittar en ledig kupé efter 15 minuter så är jag nästan längst bak på tåget. Jag öppnar kupédörren och kliver in, lägger mina grejer på hyllan ovanför sätet och sätter mig ner. Efter 10 minuter kommer en kille in. Jag har sett honom ett par gånger på hogwarts och han går i hufflepuff, han verkar vara lite udda men folk säger att han är ganska schyst. Han kliver in i kupén. Skicka gärna en uggla ;) 13 feb, 2014 20:00 |
|
Majis
Elev |
(Haha! Kul med en liten random smiley på slutet Matilda xD)
Larry Jag hade precis tagit adjö av mina föräldrar då jag fick skynda mig på tåget då en stor folkmassa gick på. Alla kupéer jag gick förbi var fulla. Alla vänner satt ihop och alla ovänner också. Det var intressant att se, men tillslut kom jag fram till en kupé som det fanns plats i. Det fanns redan en till person där, en tjej ifrån Gryffindor. Jag gick lite diskret in med min väska och kattbur. "Hej!" sa jag och log. "Kan jag sitta här? Det är fullt överallt..." Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 13 feb, 2014 20:19 |
|
MatteSweet
Elev |
Kalahan
Han frågade om han kunde sitta här inne. Ja, eftersom det inte fanns någon annan plats. -Ja, det är helt okej, bara sitt d. sa jag och han satte sig. Skicka gärna en uggla ;) 13 feb, 2014 20:23 |
|
Majis
Elev |
Larry
"Oh, tack så mycket!" sa jag och satte mig ner. Sedan räckte jag fram min hand. "Mitt namn är Larry Kerry, jag vet att namnet låter roligt, men då kommer du säkert i alla fall ihåg det!" Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 13 feb, 2014 20:26 |
|
MatteSweet
Elev |
Kalahan
Jag tittade på honom och tog hans hand. -Hej, Larry! Jag heter Kalahan Jayson! sa jag och skakade den. Skicka gärna en uggla ;) 13 feb, 2014 20:29 |
|
Majis
Elev |
Larry
"Detta är min lilla kissemiss, Bamse!" sa jag och tog ut min katt ur kattburen. "Söt va!?" Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 13 feb, 2014 20:39 |
|
MatteSweet
Elev |
Kalahan
-Ja, han var väldigt söt. sa jag -Själv har jag en uggla men han är ute och ute och flyger just nu, han heter Jasper. Skicka gärna en uggla ;) 13 feb, 2014 20:44 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen