{Prs} Sofia-Weasley & Isse Weasly
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > {Prs} Sofia-Weasley & Isse Weasly
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Rollspel mellan mig och Isse Weasly
Mallen: Namn: Smeknamn: Ålder: Utseende: Familj: Bor: Stav: Elevhem: Övrigt: Min mall: Namn: Shelly Ham Smeknamn: Shell Ålder: 11 år Utseende: ![]() Familj: Mamma Sherry, pappa Jack och lillebror Chris Bor: I storstaden London, i ett hus Stav: 11 tum mahogny, viliehår som kärna Elevhem: Kommer att bli Ravenclaw Övrigt: Shelly's familj är rika 4 feb, 2014 22:27 |
|
Isse Weasly
Elev |
Namn: Crestan Krike
Smeknamn: Cres Ålder: 11 Utseende: Spretigt svart hår, isigt blåa ögon och blek hud. Ganska lång och inte så atletisk. Familj: Har en lillasyster (mugglare) som heter Lilja. Bor: I ett fosterhem. Stav: 9,5 tum Furu, enhörningshår. Elevhem: Ravenclaw Övrigt: Älskar sin syster och att rita/måla/liknande. "To be, or not to be..." -William Shakespear
4 feb, 2014 22:36 |
|
Borttagen
|
Tjej va?
4 feb, 2014 22:38 |
|
Isse Weasly
Elev |
4 feb, 2014 22:40 |
|
Borttagen
|
Okej.. Sorry
4 feb, 2014 22:42 |
|
Isse Weasly
Elev |
Haha, gör inget! Kan du börja? Vi kan väl köra lite snabbt med att dem får brevet bara?
Och jag ska lägga mig nu så kanske inte svarar förns imorgon =] "To be, or not to be..." -William Shakespear
4 feb, 2014 22:43 |
|
Borttagen
|
Jag-form?
4 feb, 2014 22:44 |
|
Isse Weasly
Elev |
4 feb, 2014 22:50 |
|
Borttagen
|
Shelly vände sig om och gav en sista blick mot sin familj som stod och vinkade. Hon nickade och gick ombord på tåget. Nu skulle äventyret börja, äntligen! Hon kikade in i varje kupé som var full med ungar som skrattade lyckligt. Hon suckade, tänk om hon skulle få så fina vänner, hon har aldrig haft en riktigt vän, Shelly var nämligen mobbad i skolan. Plötslig hittade hon en kupé som var tom. Hon gick in och satte sig på sätet. Ensam igen.
5 feb, 2014 08:40 |
|
Isse Weasly
Elev |
Crestan suckade sorgligt. Hans syster skulle vara ensam nu, kunde hon kanske hälsa på under lovet?
I sina tankar gick han på tåget. Han letade ansträngt efter en tom kupé men till sin förfäran hittade han ingen. Tillslut valde han att gå in i den med minst folk. Där satt det en flicka... Han hade musik i öronen när han la sin väska på 'soffan', mot ena väggen och lutade sig mot andra. "To be, or not to be..." -William Shakespear
5 feb, 2014 10:49 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen