Vänskapstråden
Forum > Off Topic > Vänskapstråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
Nu började jag tänka och såg min lilla kärlekstråd, och kom märkte att många kastar kärlek på sina vänner. Så, varför inte en tråd om vänskap?
Jag tror faktiskt ingen skulle klara sig utan vänskap - ensam är stark, visst - men jag själv tror att man är starkare med en eller flera trofasta vänner vid sin sida. Här kan man prata om allt som rör vänner - snacka om de man umgås med väldigt ofta, lägga upp bilder på nära vänner, skriva små betydelsefulla texter till några av sina kompisar, skriva om man ska träffa någon och så vidare och så vidare, you get the point, right? Go!
23 apr, 2011 21:43 |
|
Knizzlare
Elev |
Vilken fiffig tråd!
Iallafall så börjar jag prata xD Om att imorgon, ska jag med till Puffis och Pixie's sommarstuga tillsammans med tomtenissen också, och jag är full av iver, för det kommer bli superkul! MEN jag måste fixa godis imorgon precis när ica öppnar, jagåt ju upp godiset som jag hade tänkt att spara lite till Pixie, och förresten så blir det bättre stämning med godis xD ![]()
23 apr, 2011 21:45 |
|
Katla
Elev |
childhoodlight, jag älskar dina trådar! ♥
Och Knizzlare, det kommer bli kul! Tror jag. Vi måste ju klara oss utan mugglis. X) ♏︎ 23 apr, 2011 21:48 |
|
childhoodlight
Elev |
Katla hihihi PUSS!
Men gud, ha det så kul då! Haha men att klara sig utan Mugglis kommer antagligen bli svårt... väldigt svårt, för att vara ärlig.
23 apr, 2011 21:50 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Katla: childhoodlight, jag älskar dina trådar! ♥ Och Knizzlare, det kommer bli kul! Tror jag. Vi måste ju klara oss utan mugglis. X) Jag älskar också alla dina trådar! Dom är så, så, bra! Helt enkelt! ^^ Tummen upp för det! När jag har uppåttummar xD Dom tar slut så fort! Ja, det kommer bli superkul, i promise! Att man missar mugglis är ju en stor nackdel, men vi fixar så det blir kul ändå! Och så på måndag när jag kommer hem! ![]()
23 apr, 2011 21:52 |
|
Elley
Elev |
Måste säga att jag tycker väldygt mycket om dina trådar och att du alltid verkar så glad =))
Och sedan tycker jag att Puffsurrare en en så otroligt rolig liten fillur som alltid har något att säga ♥
http://nouw.com/ellenfelixson/
23 apr, 2011 21:54 |
|
Ginnyy
Elev |
Jag skrev nyss en uppsats med ämnet vänskap på hela 18 sidor! Det är allt ett intressant ämne, och som sagt inget man klarar sig utan
23 apr, 2011 21:54 |
|
childhoodlight
Elev |
Gullungar, ni smickrar mig så himla mycket :$ Puss och tack!
Ginnyy - där ser man minsann! Och ja precis, couldn't agree more. Här är jag och Elderwand för cirka... 10-11 år sedan? Jag till vänster och hon till höger, haha! ![]() Större: http://i53.tinypic.com/2a78mzq.jpg
23 apr, 2011 22:05 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Gullungar, ni smickrar mig så himla mycket :$ Puss och tack! Ginnyy - där ser man minsann! Och ja precis, couldn't agree more. Här är jag och Elderwand för cirka... 10-11 år sedan? Jag till vänster och hon till höger, haha! ![]() Större: http://i53.tinypic.com/2a78mzq.jpg Gud vad gulligt! Puffis, vi och, ja, gänget xD vi måste ju ta en massa bilder tsm xD så kan vi kolla på dom när vi är äldre, jag har en ganska gammal på mig, pixie och tomtenissen, du var typ hos nån annan då Dx ![]()
23 apr, 2011 22:07 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Elley: Måste säga att jag tycker väldygt mycket om dina trådar och att du alltid verkar så glad =)) Och sedan tycker jag att Puffsurrare en en så otroligt rolig liten fillur som alltid har något att säga ♥ Tackisar! Skrivet av childhoodlight: Gullungar, ni smickrar mig så himla mycket :$ Puss och tack! Ginnyy - där ser man minsann! Och ja precis, couldn't agree more. Här är jag och Elderwand för cirka... 10-11 år sedan? Jag till vänster och hon till höger, haha! ![]() Större: http://i53.tinypic.com/2a78mzq.jpg Ni är så gulliga! ♏︎ 23 apr, 2011 22:22 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen