Ljudbok
Forum > Harry Potter > Ljudbok
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
silverine
Elev |
Chaa !
Jo, vad tycker ni om ljudböckerna ? Jag har 1,2,3 ljudbok och jag älskar att lyssna på dem på bussen, i sängen etc etc. Vad tycker ni om uppläsaren krister henriksson ? Tycker han är väldigt väldigt bra Erised stra ehru oyt ube cafru oyt on wohsi 23 apr, 2011 15:12 |
|
Piggelin
Elev |
Han läser bra men hans utal på Hermione och GryffINdor är jobbigt
23 apr, 2011 18:50 |
|
silverine
Elev |
23 apr, 2011 18:58 |
|
Borttagen
|
Jag gillar inte ljudböcker, uppläsarna brukar göra jättefåniga röster för att få skillnad på dem, jättepipigt ibland och jättemörkt ibland
23 apr, 2011 20:10 |
|
soratanaka
Elev |
Lyssnar inte på ljudböcker. Förutom när det gäller My Immortal. Att läsa den är självdestruktivt, hehe.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 23 apr, 2011 20:43 |
|
Katla
Elev |
Giller inte ljudböcker. men Micka, som lyssnade på HPböckerna (fram till fenixorden, sen orkade hon inte med alla namnfel längre och började läsa själv istället) säger att dom uttalade namn jättekonstigt och dåligt.
♏︎ 23 apr, 2011 20:46 |
|
soratanaka
Elev |
@Katla; Blir ju så, med uttalet i svenskan.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 23 apr, 2011 20:46 |
|
Katla
Elev |
Jaa....And I don't like it.
♏︎ 23 apr, 2011 20:53 |
|
soratanaka
Elev |
Neither do I!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 23 apr, 2011 20:53 |
|
NEWBORN
Elev |
Jag har alla och gillar dem! Fast hans uttal på vissa ord kan bli fel ibland.. Men annars är han en riktigt bra uppläsare!
Just nu så lyssnar jag på dem engelska : )
23 apr, 2011 21:01 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen