Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Walendria
Elev |
Någon som har lust att rolla? Ser mig själv som ganska erfaren. Vet när jag ska sätta dit skiljetecken, har för det mesta korrekt grammatik, stavning är min starka sida, men har naturligtvis flaws.
Rollar både kille och tjej. Rollar både i första- och tredjepersonen. Rollar i både mejl och tråd. Rollar både i presens och preteritum. Rollar både GxG, BxB och GxB. Rollar i princip allt som INTE har att göra med JB, 1D, eller serier jag inte sett/läst. Mejla gärna, eller kommentera! c:: 23 jan, 2014 17:51 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen