Prs mellan JustMe! och Grymmen
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan JustMe! och Grymmen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Grymmen
Gör du mall först? 20 jan, 2014 20:05 |
|
Borttagen
|
Okej...
Namn: Smeknamn: Ålder: Kön: Utseende: Övrigt: Det tycker jag räcker 20 jan, 2014 20:12 |
|
Borttagen
|
Namn: Ewan Barker
Smeknamn: Evva Ålder: 11 Kön: Kille Utseende: Määäh... Har ingen bild, orkar inte förklaraaah cx Övrigt:- Jaah... 20 jan, 2014 20:16
Detta inlägg ändrades senast 2014-01-20 kl. 20:21
|
|
Borttagen
|
Dom skulle börja första året på en skola.. Då är dom 11
20 jan, 2014 20:18 |
|
Borttagen
|
Okej >
20 jan, 2014 20:20 |
|
Borttagen
|
20 jan, 2014 20:26 |
|
Borttagen
|
Börja duuuh
20 jan, 2014 20:28 |
|
Borttagen
|
Jag-form?
20 jan, 2014 20:38 |
|
Borttagen
|
Som duu viiiiill... Tänker skriva i jag
20 jan, 2014 20:38 |
|
Borttagen
|
Jag gick men benen efter mig hem från skolan, ännu en tråkig dag. Jag öppnar grinden som gnisslar något förskräckligt, jag öppnat brevlådan och tar en bunt med brev, jag tar med dom och går in. Jag ställer skorna på golvet och går in i köket.
" Edie? Det var på tiden!" Sa min mamma och gav mig en sträng blick. 20 jan, 2014 20:46 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen