Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rolla???

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla???

Användare Inlägg
Tille02
Elev

Avatar


Hej! Någon som vill rolla THG eller Harry Potter så kommentera här och sedan om jag är intresserad så slänger jag iväg ett mejl


Intresserad:
Spoiler:
Tryck här för att visa!TildeW

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi43.tinypic.com%2F2vab7eu.gif

16 jan, 2014 13:53

TildeW
Elev

Avatar


Jag är jätteintresserad!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F78.media.tumblr.com%2Fd55b08d684f7e37ae59041bfd04a8a68%2Ftumblr_o3df0yYd1O1sioaoho1_1280.gif

16 jan, 2014 14:34

Borttagen

Avatar


Jag skulle gärna rolla men inte thg. x'3

16 jan, 2014 14:37

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla???

Du får inte svara på den här tråden.