Rollspel för 7!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel för 7!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig02
Elev |
Hej, jag och min kompis § Hedwig § undrar om det finns någon här på mugglis som skulle vela rolla med oss.
O.B.S! Du måste veta hur man gör och skriva minst tre meningar även under idé-torka! Info, Vi har en bestämd mall. Vi kommer inte vara för snuskiga p.g.a regler. Ingen dör. Det kommer finnas 7 platser. Mall du måste använda! Fullständigt namn: Smeknamn: Ålder (anpassas efter rollspel). Utseende: Bild + kort beskrivning. Intressen: Personlighet: Övrigt: Våra mallar kommer snart så ansök! Storyline. 7 ungdomar är ute i en djup skog i fjäll trakterna en kall vinter, dom har hyrt en stuga att bo i men första natten börjar det storma och dom blir insnöade. Vad händer sedan? Kärlek, bråk eller tar maten slut? Det rollas fram. ( Väldigt kort jag vet men vi gör något roligt av det tillsammans. ) Platser, T1. *** - *** T2. *** - *** T3. *** - *** T4. *** - *** K1. *** - *** K2. *** - *** K3. *** - *** (Jag har antagligen glömt något så saker kan läggas till.)
9 jan, 2014 20:19
Detta inlägg ändrades senast 2014-01- 9 kl. 20:50
|
|
Borttagen
|
( beror på om det kommer skrivas i tredje person då jag inte tycker om jag form och om jag får andvända min egen mall som jag lägger till saker i mallen beroende på vad det är för rollspel)
9 jan, 2014 20:23 |
|
Hedwig02
Elev |
Skrivet av Borttagen: ( beror på om det kommer skrivas i tredje person då jag inte tycker om jag form och om jag får andvända min egen mall som jag lägger till saker i mallen beroende på vad det är för rollspel) Du får gärna skriva i tredje person men inte byta ut/ändra mallen. Tyvärr.
9 jan, 2014 20:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig02: Skrivet av Borttagen: ( beror på om det kommer skrivas i tredje person då jag inte tycker om jag form och om jag får andvända min egen mall som jag lägger till saker i mallen beroende på vad det är för rollspel) Du får gärna skriva i tredje person men inte byta ut/ändra mallen. Tyvärr. Ok för brukar inte tycka om sånna korta mallar och personligheten skriver jag inte längre i mallarna något mer Men jag kan kanske gå med beroende på vad det blir för handling 9 jan, 2014 20:30 |
|
Hedwig02
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig02: Skrivet av Borttagen: ( beror på om det kommer skrivas i tredje person då jag inte tycker om jag form och om jag får andvända min egen mall som jag lägger till saker i mallen beroende på vad det är för rollspel) Du får gärna skriva i tredje person men inte byta ut/ändra mallen. Tyvärr. Ok för brukar inte tycka om sånna korta mallar och personligheten skriver jag inte längre i mallarna något mer Men jag kan kanske gå med beroende på vad det blir för handling Kul!
9 jan, 2014 20:31 |
|
Borttagen
|
Då paxar jag en kill plats för jag tycker om att rollspela kille i grupp rollspel och jag tror tjejplatserna kommer gå åt ganska fårt
9 jan, 2014 20:36 |
|
Hedwig02
Elev |
9 jan, 2014 20:39 |
|
Borttagen
|
( jag vill vara kille och väntar med att skriva mall tills storyn kommer och jag brukar skriva familj och bakgrund i mina mallar)
9 jan, 2014 20:47 |
|
Hedwig02
Elev |
9 jan, 2014 20:49 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag kanske är med men jag förstår inte helt handlingen. Ska hela rollspelet utspela sig i en stuga eller vad?
(Sen så använder jag inte bilder som utseende utan vill komma på eget utseende.)
9 jan, 2014 21:15 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel för 7!
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen