prs mellan Matilda Lestrange och ginnyw123
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs mellan Matilda Lestrange och ginnyw123
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginnyw123
Elev |
Här är tråden, Matilda Lestrange!
lägger in våra mallar här sen. Matilda Lestrange mall: Namn: Cate Harmer Ålder: 15 kön: tjej Elevhem: Slytherin Trollstav: 9 tum slånbuske, fenixfjäder som kärna Familj och Bakgrund: Mamma: Lucretia Harmer pappa: John Harmer lillebror 13 år, Oliver Harmer, lillasyster 11 år Joepjine Harmer, mina föräldrar jobbar på trolldomsministeriet Personlighet: kaxig, tror på sig själv, gör först tänker sen, busig (på ett snällt sätt), bryr sig om andra Styrka/svaghet: Är bra på det praktiska men gillar inte att plugga så mycket Utseende: ungefär såhär: http://i40.tinypic.com/1264oj8.jpg Övrigt: spelar Quidditch är jagare ginnyw123 mall: Namn: Harper Lynch Ålder: 15 kön: tjej Elevhem: slytherin Trollstav: Elva tum ask, fenixfjäder som kärna. Familj och Bakgrund: Mamma, som jobbar på flourish & blotts, pappa som jobbar på ministeriet. lillebror William som går fjärde året i ravenclaw. Personlighet: Bra självkänsla, gillar att sporta och är bra på qudititch, rätt tuff och har inga problem med att säga vad hon tycker, men är ändå en väldigt bra ljugare. gillar pranks. Styrka/svaghet: är duktig på trollformler, klarar av att hålla huvudet kallt i jobbiga situationer. Har svårt att lita på personer, och är ganska misstänksam mot nya personer, men de få hon litar på bryr hon sig mycket om. kan ibland uttycka sig på sätt som folk inte uppskattar, tänker i vissa fall annorlunda än de flesta. Utseende: Långt, kastanjebrunt hår och hazelfärgade (vet inte hur man säger på svenska haha) ögon, rätt blek hy. Ca 171 cm lång, smal, slank kropp. Övrigt: spelar quidditch, sökare.
6 jan, 2014 19:11
Detta inlägg ändrades senast 2014-01- 6 kl. 19:55
|
|
Borttagen
|
YEAH nu kommer min mall
Namn: Cate Harmer Ålder: 15 kön: tjej Elevhem: Slytherin Trollstav: 9 tum slånbuske, fenixfjäder som kärna Familj och Bakgrund: Mamma: Lucretia Harmer pappa: John Harmer lillebror 13 år, Oliver Harmer, lillasyster 11 år Joepjine Harmer, mina föräldrar jobbar på trolldomsministeriet Personlighet: kaxig, tror på sig själv, gör först tänker sen, busig (på ett snällt sätt), bryr sig om andra Styrka/svaghet: Är bra på det praktiska men gillar inte att plugga så mycket Utseende: ungefär såhär: ![]() Övrigt:---- kommer inte på något just nu, jo spelar Quidditch är jagare 6 jan, 2014 19:21 |
|
ginnyw123
Elev |
och här är min;
Namn: Harper Lynch Ålder: 15 kön: tjej Elevhem: slytherin Trollstav: Elva tum ask, fenixfjäder som kärna. Familj och Bakgrund: Mamma, som jobbar på flourish & blotts, pappa som jobbar på ministeriet. lillebror William som går fjärde året i ravenclaw. Personlighet: Bra självkänsla, gillar att sporta och är bra på qudititch, rätt tuff och har inga problem med att säga vad hon tycker, men är ändå en väldigt bra ljugare. gillar pranks. Styrka/svaghet: är duktig på trollformler, klarar av att hålla huvudet kallt i jobbiga situationer. Har svårt att lita på personer, och är ganska misstänksam mot nya personer, men de få hon litar på bryr hon sig mycket om. kan ibland uttycka sig på sätt som folk inte uppskattar, tänker i vissa fall annorlunda än de flesta. Utseende: Långt, kastanjebrunt hår och hazelfärgade (vet inte hur man säger på svenska haha) ögon, rätt blek hy. Ca 171 cm lång, smal, slank kropp. Övrigt: spelar quidditch, sökare.
6 jan, 2014 19:40
Detta inlägg ändrades senast 2014-01- 6 kl. 19:55
|
|
Borttagen
|
ska du eller jag börja?
6 jan, 2014 19:44 |
|
ginnyw123
Elev |
jag kan börja c:
-------------------------------- "Hej då!" säger jag och kramar om mina föräldrar. Perrongen är full av förvirrade förstaårselever -och andra- som har tappat bort sina föräldrar, barn eller husdjur. Jag och min lillebror William tränger oss förbi dem och då vi går på tåget skiljs vi åt, jag går för att se om någon av mina vänner har kommit på än. Efter att ha gått igenom hela tåget kan jag konstatera att de inte har gjort det, så jag sätter mig i den första tomma kupé jag kan hitta. Jag sjunker ner i soffan närmast fönstret.
6 jan, 2014 19:54 |
|
Borttagen
|
Bra
Jag kramar snabbt om mina föräldrar och rusar på tåget, vart ska jag sitta i år? Jag går in i en tom kupé, för mina kompisar hittar jag inte jag suckar och säter mig när, hoppas dom hittar mig istället, eller så letar jag mer sen jag lutar mig mot fönstret ser mamma och pappa vinka glatt jag vinkar tillbaka, 6 jan, 2014 19:57 |
|
ginnyw123
Elev |
Tåget rullar ut från perrongen.
Fortfarande har ingen satt sig i min kupé, och jag börjar undra var alla är. Kanske har de satt sig i någon annan kupé. Jag reser på mig och går ut i gången. Tågets dunkande är ännu tydligare här ute. Jag går framåt i tåget, och tittar in i varenda kupé tills jag hittar de jag letar efter. Jag drar upp dörren. "Hej" säger jag och slår mig ner. "Hittade er inte"
6 jan, 2014 21:59 |
|
Borttagen
|
(ska vi vara kompisar eller inte?)
Jag bestämmer mig för att gå runt lite på tåget alltid hittar man väl någon, jag går runt lite tränger mig förbi olika människor jag kollar in i en kupé och ser Harper sitt där, jag drar upp dörren. "Jag kan jag sitta här?", frågar jag. 7 jan, 2014 11:28 |
|
ginnyw123
Elev |
(vi kan vara kompisar?)
"Självklart" svarar jag och ler mot Cate. "Kom in bara" Jag makar på mig lite så att hon får plats.
7 jan, 2014 15:28 |
|
Borttagen
|
(bra
Jag ler och sätter mig ner. "Vad har ni gjort i sommar då?", frågar jag med ett leende. 7 jan, 2014 18:09 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen