Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS med Minihäst

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Minihäst

1 2
Användare Inlägg
TildeW
Elev

Avatar


Jaha Minihäst

En mall:
Namn:
Ålder:
Distrikt:
Utseende:
Kön:
Familj:
Vapen:
Övrigt:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F78.media.tumblr.com%2Fd55b08d684f7e37ae59041bfd04a8a68%2Ftumblr_o3df0yYd1O1sioaoho1_1280.gif

4 jan, 2014 21:34

Minihäst
Elev

Avatar


Namn: Samantha Youngblod (Sam)
Ålder: 18
Distrikt: 2
Utseende: Svart hår klippt i en pagefrisyr, mörkbruna ögon.
Hon är stark och det syns på kroppen som är musklig minst sagt. Har näst intill inga "kvinnliga" former.
Kön: kvinna
Familj: Nej, hon har vuxit upp med en av speltränarna som sin "förälder".
Vapen: Det får spelet avgöra, men är mest tränad på kniv och svärd.
Övrigt: Är karriärist och var frivillig då hennes namn hade blivit draget i distriktets hemliga förslåtter.

another day, another slay

4 jan, 2014 21:54

TildeW
Elev

Avatar


4 jan, 2014 22:04

Minihäst
Elev

Avatar


Bra! Ska vi börja på arenan eller i träningscentret?

another day, another slay

6 jan, 2014 01:32

TildeW
Elev

Avatar


Arenan tycker jag

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F78.media.tumblr.com%2Fd55b08d684f7e37ae59041bfd04a8a68%2Ftumblr_o3df0yYd1O1sioaoho1_1280.gif

7 jan, 2014 19:22

Minihäst
Elev

Avatar


Du kan gärna få börja om det är ok?

another day, another slay

7 jan, 2014 19:49

TildeW
Elev

Avatar


Visst!

Jag står på metall platan som sakta åker upp. Jag andas tungt och hoppas på en bra arena. Jag blundar hårt och väntar på att den ska stanna. Den stannar och jag börjar öppna ögonen sakta.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F78.media.tumblr.com%2Fd55b08d684f7e37ae59041bfd04a8a68%2Ftumblr_o3df0yYd1O1sioaoho1_1280.gif

7 jan, 2014 20:00

Minihäst
Elev

Avatar


Arenan är klippig. Otroligt bergig måste man säga.
Bergen är höga och reser sig allt högre och högre. Mellan bergen kan det mycket väl finnas skog, eller öken. Eller vatten, eller något extremt farligt.
Jag är säker på min plats bland karriäristerna åtminstone.
Klockan börjar ticka ...30..., jag ser efter enkla byten. Om någon av dessa är dumma nog att försöka ta något kommer dom dö på några sekunder. Om dom har tillräckligt med vett att springa så snabbt deras taniga ben bär kommer dom ändå dö inom kort. ...0.. Spelen har börjat. Jag springer snabbt in mor mitten och får tag på en kniv jag kastar mot en spelare från distrikt 12. Hon faller snabbt ihop på marken och jag vänder bort blicken.

another day, another slay

8 jan, 2014 16:39

TildeW
Elev

Avatar


Spelen börjar och jag springer mot y-hornet. Jag tar en treudd och antar att det finns djupt vatten någon stans. Jag är inte en kariärist men skulle inte neka om dom erbjuder en plats. Jag kastar en av truddarna och träffar pojken från 3:an. Jag fnyser och fortsätter ta saker.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F78.media.tumblr.com%2Fd55b08d684f7e37ae59041bfd04a8a68%2Ftumblr_o3df0yYd1O1sioaoho1_1280.gif

8 jan, 2014 17:22

Minihäst
Elev

Avatar


Snart är det bara fem människor kvar vid ymnighetshornet, jag, Will från mitt distrikt, tjejen från ettan, killen klarade sig inte ens till första dan... och båda från fyra.
"Hej, jag är Sam, distrikt två. Ni kan också presentera er."
Jag ler falskt mot de andra.

another day, another slay

8 jan, 2014 17:59

1 2

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Minihäst

Du får inte svara på den här tråden.