Resan mot den röda planeten
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Resan mot den röda planeten
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
7 ungdomar kidnappas från sina hem och sätts i en raket som genast skickas iväg med riktning mot mars. Ungdomarna blir informerade om detta och blir rädda. Men raketen går sönder och åker förbi mars. När de slutligen lyckas landa vet de inte var de är, men på planeten finns grönskande liv, bytesdjur, och eftersom det inte finns människor, självklart rovdjur som ska äta bytesdjuren. De sju ungdomarna sätts i en vacker men farlig värld som de bara vågat drömma om... Mardrömmar
Tänkte skapa ett litet rollspel här Är det någon som vill vara med? Mall: Namn: Ålder: Utseende: Kön: Personlighet: Övrigt: Min mall: Namn: Lucia Devil Ålder: 15 Utseende: Kolsvart hår med blå slingor, blek hud, isblå ögon, höga kindben Kön: Tjej Personlighet: Visas i rollspelet Övrigt: Inget Medlemmar: 1. Queen Boo - Lucia Devil 2. fashion7 - Lei Dark 3.ginny23 - Taylor Lily Markham 4. 5. 6. 7. Taggningar: Spoiler: Tryck här för att visa! Om det var någon av er som inte ville bli taggade så förlåt! jag är jättecoolig älska mig plz 3 jan, 2014 23:21
Detta inlägg ändrades senast 2014-01- 5 kl. 13:59
|
|
Borttagen
|
Med, gör mall senare.
3 jan, 2014 23:33 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej bra Med, gör mall senare. jag är jättecoolig älska mig plz 3 jan, 2014 23:35 |
|
Borttagen
|
Namn: Lei Dark
Ålder: 18 Utseende: googla Alexandra daddario Kön: tjej Personlighet: - Övrigt: - 4 jan, 2014 01:22 |
|
Borttagen
|
Hm om detta rollspel blir i jag form och alla väljer att vara tjej så kommer inute jag vara med
4 jan, 2014 10:37 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tror inte att alla väljer att vara tjej, men jag tror det blir jagformHm om detta rollspel blir i jag form och alla väljer att vara tjej så kommer inute jag vara med jag är jättecoolig älska mig plz 4 jan, 2014 10:48 |
|
Borttagen
|
Jag vill vara med
5 jan, 2014 11:49 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Borttagen: bra Jag vill vara med jag är jättecoolig älska mig plz 5 jan, 2014 12:01 |
|
Borttagen
|
5 jan, 2014 12:57 |
|
Queen Boo
Elev |
Okej, kan ni tagga fler ni tror vill vara med?
jag är jättecoolig älska mig plz 5 jan, 2014 13:59 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Resan mot den röda planeten
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen